• Äldre 25 Nov 13:39
    3041 visningar
    6 svar
    6
    3041

    12 juli 2014

    Fler som knyter sina band till sin blivande 12 juli 2014? Berätta! Hur långt har ni kommit i planeringen? Hur länge har nu varit tillsammans? Idéer, frågor och funderingar? Här samlas vi och tisslar om den kommande stora dagen med stort D!

  • Svar på tråden 12 juli 2014
  • Äldre 26 Nov 19:03
    #1

    Ingen som gifter sig 12 juli 2014? Puff! ;)

  • Äldre 26 Nov 19:15
    #2

    Vi!! :)

    Kyrkan, festlokalen, catering, band, fotograf osv bokade. Inbjudningskorten är fem före färdiga och det mesta är redan införskaffat.

    Det som fattas är bl.a. min ring,  fästmannens kläder... Frissan är inte heller bokad än..

    Hur går det för er då? :) 

  • Äldre 26 Nov 20:13
    #3

    Vi också! 😊 Festlokal bokad och klänningen är beställd. Blivande svägerska är frisör så det är också klart men allt annat är kvar..

  • Äldre 26 Nov 20:48
    #4

    Kyrka, festlokal, fotograf, frissan, vigselringen, smycken är fixat! Även inbjudningskorten är skickade! Ska prova brudklänningar 14 december och tärnklänningar är utsedda :) även festprogrammen är i stort sett klara :p så nu återstår skor, brudgummens och marskalkernas kläder, en tiara och slöja till mig, transport, florist och tårta att fixa :D har kommit rätt långt på 3 månaders planering :p (vågar knappt erkänna hur mycket tid som är lagt) dock har bröllop varit största intresset sedan 6 år :) Berätta gärna mer om eran planering! Vilket tema?

  • Äldre 26 Nov 22:25
    #5

    Oj då känns som man måste lägga på ett kol. Vi ska ha festen på en loge så temat kommer va lite lantligt.

  • Äldre 27 Nov 16:57
    #6

    Skorpan; stressa inte! Som sagt, jag och blivande har tagit planerandet lite föör seriöst :p

Svar på tråden 12 juli 2014