• Anonym (3 månade­r)
    Äldre 2 Nov 22:11
    13896 visningar
    87 svar
    87
    13896

    någon mer som satte igång på bröllopsnatten?

    ja planen var ju att sätta igång med en bebis på bröllopsnatten. och exakt 3 månader efter bröllopet på exakt den dagen så fick vi ett plus på stickan. bebis kommer födas någon vecka innan vår första bröllopsdag. Kunde det bli bättre än så?

    någon mer som lyckas efter start på bröllopsnatten och som fick sitt perfekta liv?

  • Svar på tråden någon mer som satte igång på bröllopsnatten?
  • Anonym (3 månade­r)
    Äldre 7 Nov 17:22
    #61
    Sara1991 skrev 2013-11-06 17:55:17 följande:
    Detta är ett disdkussionsforum där det alltid kommer finnas folk med andra åsikter än jag . Så när man startar en tråd så bör man vara beredd På att kunna ta andras åsikter . jag förstår att Ts inte menade någonting illa med det hon skrev. Men oavs ett om det var menat eller inte var det några som tog illa upp . Missförstånd sker hela tiden men då är det viktigt att visa lite empati och be om ursäkt om man sårade någon i det man sa eller skrev . Det är en del i att vara vuxen , att kunna stå för sina misstag även om dem inte var menade.
    det här är det sista jag säger om det och det är glöm det. jag ber inte om ursäkt för någon annans tolkning av min lycka bara för att dom uppenbarligen är avundsjuka. jag jobbar med empati hela dagarna men detta är löjligt. så nu avslutar vi den diskussionen helt enkelt.
  • Anonym (3 månade­r)
    Äldre 7 Nov 17:23
    #62
    Js Fästmö skrev 2013-11-06 21:44:55 följande:
    Nu tar vi tillbaka tråden - här är en till som längtar tills bröllopsnatten. ;)
    åh vad härligt. :D hoppas det går bra för er. när är bröllopsnatten då? är det snart ni gifter er?
  • Anonym (3 månade­r)
    Äldre 7 Nov 17:32
    #63
    Anonym (gravid) skrev 2013-11-07 14:22:18 följande:

    Hej TS,


     


    Ville bara säga att jag gjorde det tidiga ultraljudet idag. Allt såg bra ut, det var helt fantastiskt att se den lilla där inne i magen (den vinkade typ åt oss, haha, eller ja... den sprattlade med armen men man får ju ha lite fantasi). Blev också framflyttat några dagar... så i 9+2 är jag nu!


    Om den kommer ut som planerat så dyker den upp 19 dagar innan vår första bröllopsdag! :)


    åh vad roligt. måste erkänna att jag också gjorde ett ultraljud idag. vi hade det väldigt lugnt på jobbet idag så en utav våra läkare gjorde ett ultraljud på mig. som du säger det var helt underbart att se den lilla bebisen. ett hjärta som slog såå fort. man blev helt varm i kroppen. hihi. vår kommer också 19 dagar före vår bröllopsdag. vad roligt att det var lika. haha
    grattis till dig. grattis till oss
  • Anonym (3 månade­r)
    Äldre 7 Nov 17:32
    #64
    Anonym (EK) skrev 2013-11-07 15:45:44 följande:
    Skriver anonymt bara för jag, eller vi, är inte redo att säga det offentligt än om vänner eller någon släkt skulle hitta forumet.. Men vi kommer också försöka oss på att få barn precis efter bröllopet! Gifter oss på sensommaren nästa år. Längtar jättemycket :) Samtidigt som det känns väldigt läskigt, haha!
    åh vad roligt. ni har en spännande resa framför er :D
  • Sofie R
    Äldre 7 Nov 19:25
    #65

    "Uppenbarligen avundsjuka" öööhh?? Jag avskyr barn. Men jag tycker du uttrycker det väldigt dumt.

  • Äldre 7 Nov 21:39
    #66

    Hahahaha, avundsjuka?! Kom ner på jorden.

  • Anonym (gravi­d)
    Äldre 8 Nov 13:03
    #67
    Anonym (3 månader) skrev 2013-11-07 17:32:22 följande:
    åh vad roligt. måste erkänna att jag också gjorde ett ultraljud idag. vi hade det väldigt lugnt på jobbet idag så en utav våra läkare gjorde ett ultraljud på mig. som du säger det var helt underbart att se den lilla bebisen. ett hjärta som slog såå fort. man blev helt varm i kroppen. hihi. vår kommer också 19 dagar före vår bröllopsdag. vad roligt att det var lika. haha
    grattis till dig. grattis till oss

    Haha, skumt! ;)


    Hihi, ja... tyckte mest att hjärtat såg ut som ett enda stort flimmer men barnmorskan sa att det såg ut som det ska :)

  • Anonym (3 månade­r)
    Äldre 8 Nov 23:44
    #68

    Haha ja men det gör ju det. Men ett väldigt fint flimmer måste jag säga. Det bästa. Man blir så lycklig av att se det.

  • Anonym (gravi­d)
    Äldre 11 Nov 10:40
    #69
    Anonym (3 månader) skrev 2013-11-08 23:44:12 följande:
    Haha ja men det gör ju det. Men ett väldigt fint flimmer måste jag säga. Det bästa. Man blir så lycklig av att se det.
    Hihi, ett väldigt fint flimmer ja ;)
  • Anonym (3 månade­r)
    Äldre 11 Nov 13:17
    #70
    Anonym (gravid) skrev 2013-11-11 10:40:14 följande:
    Hihi, ett väldigt fint flimmer ja ;)
    skulle gärna se det varje dag men nu kan man nog inte göra så många ultraljud utan risker. dock känner man sig ändå orolig tycker jag. man har ju sett ett hjärta men ändå finns oron där. känner du också så?

    vi har bokat kubtest nu i alla fall. så veckan innan jul får vi se miraklet igen. :D
Svar på tråden någon mer som satte igång på bröllopsnatten?