• Äldre 28 Oct 14:05
    3199 visningar
    7 svar
    7
    3199

    Snälla bidra med er fantasi

    Hej! Min man har fått nytt jobb vilket kommer innebära långa dagar och mycket övertid. Han kommer ha en hel del att tänka på och ta tag i helt enkelt. För att visa honom att jag stöttar honom i detta tänkte jag fixa en present innehållandes många små presenter som ska va ett kit med små räddande presenter när det blir tungt och dagarna känns långa. Tänkte sätta en lapp utanpå varje present om när den kan passa. Vissa saker va självklara men sen tog fantasin slut. Vore super om ni ville bidra med idéer. Det jag har är (han älskar sötsaker som ni förstår): En stor chokladkaka, när sötsuget blir för stort. En ask finare chokladpraliner, när du tycker du är värd nåt extra. En tidning, när du behöver koppla bort hjärnan en stund. En öl, när du behöver nåt svalkande. Ett foto på mig själv, när du saknar din fru. Smågodis, när du inte hann hem till fredagsmyset. Presentkort på matställe i närheten, när du inte hann hem till middagen. Bröllopsfoto, när du vill minnas vad du fått. Vad kommer ni mer på? Enda kravet är att det inte behöver hållas kylt. Mvh

  • Svar på tråden Snälla bidra med er fantasi
  • Äldre 18 Nov 17:57
    #1

    Åk bort en helg tillsammans då han är hemma. Det gör vi. Det är skönt. Vi bodde på SPA.

  • Äldre 8 Jan 21:12
    #2

    Ett sött sms eller litet vykort med ett meddelande till honom. Tycker du har många söta tankar själv! En kaffe eller temugg med dig eller erat favoritställe som motiv.

  • Äldre 10 Jan 09:06
    #3

    åh vilken gullig ide!
    kanske....
    -ett presentkort på ett kaffeställe i närheten när han blir trött
    -en trisslott när han behöver lite spänning
    -en ren slips (eller strumpor, kalsonger etc) om han måste jobba över och vill fräscha upp sig

    Jag gjorde en gång ett kuponghäfte med olika roliga grejer till min kompis i födelsedagspresent. Hon fick tex kuponger på massage, utekvällar, öl på balkongen, fredagsmys, tjejmiddag etc. Var en väldigt uppskattad present! :)

  • Äldre 12 Jan 01:36
    #4

    vilken fantastiskt fin sak att göra, och vad fint att du stödjer honom i detta! 
    jag tänker mer på "saker" som du kan göra för att underlätta för honom typ gå upp tidigare en honom en lördagsmorgon och göra en fin frukost på sängen om han har jobbat sent kvällen innan osv....

     

  • stinei­ngmann
    Äldre 29 Jan 14:45
    #5

    Jag skulle kunna föreslå att du lägger till en liten sexleksak åt honom. Nu vet jag inte om den blir uppskattad av din man men min man skulle verkligen uppskatta en sådan present. Numera finns det många olika sexleksaker för män så han kan ha det roligt medan han är borta. Jag tror kanske att den mest populära onaniprodukten för män är Fleshlight. Om du inte känner till den kan du se den här

    www.sinful.se/man/onaniprodukter/fleshlight 

  • Sandra­Elisab­et
    Äldre 29 Jan 16:56
    #6

    Kanske:
    - Koffeintabletter
    - Deo eller parfym till honom,
    - En liten näsduk eller liknande som har din parfym på sig - så att han kan "lukta på dig" när han saknar dig...
    - Apoteksgrejer som nässpray eller liknande... Min fästman är väldigt allergisk och hade nog uppskattat näsdukar och ipren... inte så romantiskt men omtänksamt. Solig Kul idé!

  • Äldre 29 Jan 22:04
    #7

    Går det att spela in ett röstmemo på hans mobil? För i så fall kan du kanske spela in ett litet meddelande till honom, som han kanske upptäcker när han själv ska spela in något, eller om han bara sitter och bläddrar i mobilen nån dag. (Fast det kanske bara är jag som sitter och bläddrar lite random i mobilen när jag har tråkigt?)


     


    Och om man ska fortsätta på SandraElisabets linje, med omtänksamma presenter, lite roliga plåster? Nu finns det ju bra mycket gulligare/roligare än bara vanliga beiga. "När du gjort dig illa".

Svar på tråden Snälla bidra med er fantasi