• Anonym
    Äldre 29 Sep 12:13
    64202 visningar
    40 svar
    40
    64202

    Konstigaste stället du haft sex på!?

    Hittade en liknande tråda här på BT från 2003 och blev nyfiken vad folk skulle säga idag, 10 år senare.

    Själv har jag lyckats få till några knasiga tillfällen..

    En gång i en klätterställning i en park, mitt i natten så det var ingen där, men vi var alldeles för långa för att det skulle vara bekvämt...

    Sen har jag lyckats två gånger att folk kommit in i rummet när vi hållit på...

    Första gången på folkis då en rumskamrat kom in när vi låg i skedställning, under täcket... så personen märkte iofs inget. Vi låg kvar och låtsades som ingenting och fortsatten när hen gick...

    Andra gången var mer pinsam.. Det var en av de första gångern jag var och hälsade på svärmor, och jag och blivande mannen var nykära. Vi lång och sov på film i soffan (skedande), lusten föll på och under filten började vi mysa på lite smått... När vi "låg förenade" i soffan kommer svärmor in och sätter sig precis vid våra fötter och börjar också titta på filmen... Ännu en gång var det bara att ligga stilla och inte låtsas som någonting.. Hon fattade aldrig nått och efter en stund gick hon ut i köket igen... 

  • Svar på tråden Konstigaste stället du haft sex på!?
  • Anonym
    Äldre 30 Sep 14:57
    #21

    Btw det var inget folk på äventyrsbadet....suck.

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 16:30
    #22

    Haha. Jag är också tråkig och har bara sex i sängen med lampan släckt! Ibland festar vi till det och låter den vara tänd! ;) 

    Har dock (i vuxen ålder) haft det i föräldrarnas säng, vilket vi diskuterade efteråt att det inte kändes riktigt okej...
    Har aldrig gjort det med någon annan i samma rum vad jag kan komma på även om jag en gång under studenttiden drog hem en pojk till mitt korridorsrum och glömde låsa dörren. Det var ju då efterfest i korridoren och mitt rum låg närmast köket.. vilket resulterade i att en full utbytesstudent klev raka vägen in på rummet för lån av toalett... Inte jättekul när jag gränslade. Dock var det "bara" förspel och inget sex.

    Sen har jag även blivit pullad (okej, sådana ord jag egentligen inte använder så känns fel att säga men kommer inte på något bättre) i en trappa som var lite avsides på en studentpub. Jag "gav" dock inte tillbaka utan gick därifrån och skämdes lite och hoppades att ingen såg. :P 

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 17:10
    #23

    I en gynstol, på en fest, med kanske tjugo pers som tittade på.
    Bakom vinkylen på jobbet, när jag jobbade på restaurang.
    Uppe på Söders höjder, ovanför Söder Mälarstrand. Underbar utsikt!

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 20:15
    #24

    Vart snubblar man över en gynstol som man har sex i?

    Jag och en tidigare pojkvän hade i alla fall sex i en av sofforna i kyrkan när vi hade filmnatt där med ungdomsgruppen. Annars har jag provat skogen och bilar, så  inget överkonstigt direkt...

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 20:18
    #25
    Anonym skrev 2013-09-30 17:10:09 följande:
    I en gynstol, på en fest, med kanske tjugo pers som tittade på.

     


    Hade ni en gynstol med på festen!? Ganska ovanlig grej att ha utanför en gynmottagning .


     


    Själv är nog konstigaste stället att jag gav en kille en avsugning medan han körde bil. Sen är det ltie varstanns av vanliga platser, typ på en strand, på balkongen (med möljlig insyn), på motorhuven på en bil mm

  • Äldre 30 Sep 21:50
    #26

    I ett runkbås på en porrbutik , första gången med ny dejt dessutom.... 

  • Anonym (S)
    Äldre 1 Oct 14:55
    #27

    I ett omklädningrum i en klädaffär ;)

  • Anonym
    Äldre 1 Oct 19:33
    #28

    Hehe, vilken rolig tråd! Här kommer mina mest speciella stället (dock inte bästa luggen) - i en kyrka under andakt - i vattnet på en badplats där många badade samtidigt - torkrummet (bor i bostadsrätt) - stranden (lyckades dock lägga oss i en buske full med fästingar) - klassikern; i samma rum som andra - i svärföräldrarnas säng (när jag var typ 15) - i ett fönster som vätter ut mot den största korsningen i malmö... - på ett tåg, ensamma i en hel vagn dock Finns säkert fler jag inte kommer på just nu ;) Ska lägga till att jag är en helt vanlig 20-årig tjej :) så inga fördomar tack!

  • Anonym (svens­son)
    Äldre 1 Oct 20:56
    #29

    har nog inte haft sex på nå konstiga ställen faktiskt.. kanske i en skog någon gång, på bord och diskbänk.. det konstigaste var nog i ett tält.. men just tältet var väl inte så konstigt, men värre var det att brorsan och hans då fru, morsfarsan och lillebror, samt storasyster och hennes kille, hade tält eller husvagn bredvid.. och tält är ju inte kända för sin ljudisolering.. det var PINSAMT dagen efter (var på natten efter en av mina systrars bröllop, och vi var ganska onykter)

  • Anonym (Busig­)
    Äldre 3 Oct 09:47
    #30

    Vi har haft bus för oss lite här och var... det är ju jättekul, mysigt och spännande! Det har blivit allt från avsugningar o smek i bilen medan den rullar till fullbordade samlag när den stod still (och rätt som det var gick någon förbi utanför!! - vi blev som förstenade *fnissar*) Vi har även haft sex på halvtom en strand en bit från andra. I skogen, I vår bubbelpool, på köksbordet, på diskbänken - you name it Vi tycker båda om att göra "det" på ställen där det finns risk för upptäckt
    Kul tråd detta  

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 3 Oct 20:14
    #31

    I skogen, i bilen, i en sol stol, ett rum med andra personer sovande där.

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 14:54
    #32

    Vilket roligt inlägg! Konstigaste stället jag har haft sex på är väl toan i ett flygplan Skäms

  • Anonym (Då var jag 15 år)
    Äldre 23 Oct 15:29
    #33

    15 år gammal, vi var som tonåringar är mest..hehe.


    Vi var på Liseberg, det var ganska lite folk där och vi var nästan heöt själva i parishjulet, näst högst upp var det ner med brallorna ( jag hade kjol) och sen snabbt klart, man är ju där upp en stund...hehe.


    Så ja, i parishjulet på Liseberg.

  • Anonym
    Äldre 23 Oct 17:22
    #34

    Hammarbybacken en sensommarkväll Cool

    Annars bilen och hemma på alla möjliga ställen Kyss

  • Äldre 25 Nov 14:33
    #35

    Skidliften :)

  • Anonym (Julib­rud)
    Äldre 26 Nov 17:16
    #36

    Å gud vad kul, det var jag som startade tråden för 10 år sedan! Då var jag 18 och hängde på BT hela tiden haha (nu är jag 28 och ska äntligen gifta mig nästa sommar med samma man som jag var tillsammans med då :))

    Kan lägga till golfbil, utomhusscen och akter på segelbåt mitt under en pågående fest på meritlistan ;) 

    Lycklig: HUR fick ni till skidliften?!? :D 

  • Anonym (Ungbr­ud)
    Äldre 21 Dec 19:32
    #37

    Hade det i ett trapphus med mitt väldigt gammla x, var runt 8 på kvällen. Vi låg liksom ner på trapphus golvet sen så kom han på golvet. Väldigt vidrigt men jag var väldigt väldigt väldigt ung. På klippor ute fast det var det ett av de sämsta jag haft, ingen av oss var riktigt tänd,gjorde det mest för sakens skull, fick massa smuts å grus överallt sen. Riktigt oskönt.
    En gång på landet för några år sedan. Utanför en bastu. Min tjej kompis och hennes ''kille'' hade sex i bastun och gick senare ut och satte sig på bryggan bakom oss och fottade vilket jag och killen inte märkte. Otroligt smaklöst å göra men lite roligt minne. Raderade bilderna efteråt men jag förstår inte iphone så jag vet inte om jag lyckades radera alla. Annars finns min rumpa där ute någonstans.
    Man behöver inte ha de så galet för att de ska vara skönt, jag och min nuvarande kör typ bara missionären och lite rida, jag kommer iprincip varje gång vilket aldirg hänt förr, det är så jäkla skönt, bästa sexet. 
    Dock får man ju lite livslust å spänning å minnen när man gör sjuka saker ihop! Hoppas ni gilla historian Hjärta

  • Äldre 24 Sep 01:00
    #38

    Bakom en nattklubb, ute på däck på en segelbåt som vi smet ombord på, stranden, i havet mitt på dagen, i en simbassäng, på ett biljardbord, på ett solarium, toalett, skog, i ett tält, i någons trädgård, i en bil...

  • Anonym (gansk­a vanilj­)
    Äldre 2 Oct 23:18
    #39

    Kom på en till när jag läste i den här gamla tråden.Glad

    Mitt ex var präst och jag hade assisterat honom vid en urnsättning. Den sörjande familjen hade gått men vi hade sex ståendes i prästgårdens trappa, fortfarande svartklädda båda två.

  • Fri 4 Aug 2023 07:13
    #40
    +1

    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

Svar på tråden Konstigaste stället du haft sex på!?