• Anonym
    Äldre 29 Sep 12:13
    64200 visningar
    40 svar
    40
    64200

    Konstigaste stället du haft sex på!?

    Hittade en liknande tråda här på BT från 2003 och blev nyfiken vad folk skulle säga idag, 10 år senare.

    Själv har jag lyckats få till några knasiga tillfällen..

    En gång i en klätterställning i en park, mitt i natten så det var ingen där, men vi var alldeles för långa för att det skulle vara bekvämt...

    Sen har jag lyckats två gånger att folk kommit in i rummet när vi hållit på...

    Första gången på folkis då en rumskamrat kom in när vi låg i skedställning, under täcket... så personen märkte iofs inget. Vi låg kvar och låtsades som ingenting och fortsatten när hen gick...

    Andra gången var mer pinsam.. Det var en av de första gångern jag var och hälsade på svärmor, och jag och blivande mannen var nykära. Vi lång och sov på film i soffan (skedande), lusten föll på och under filten började vi mysa på lite smått... När vi "låg förenade" i soffan kommer svärmor in och sätter sig precis vid våra fötter och börjar också titta på filmen... Ännu en gång var det bara att ligga stilla och inte låtsas som någonting.. Hon fattade aldrig nått och efter en stund gick hon ut i köket igen... 

  • Svar på tråden Konstigaste stället du haft sex på!?
  • Alylly­ra
    Äldre 29 Sep 12:21
    #1

    Hmm...
    Mitt ute i skogen, under en svampplockningspromenad. Och så den klassiska då, flygplanstoaletten, fast det var bara weird faktiskt.

  • Anonym
    Äldre 29 Sep 17:29
    #2

    Äventyrsbad i jacuzzin ;)

  • Anonym
    Äldre 29 Sep 18:35
    #3
    Anonym skrev 2013-09-29 17:29:59 följande:
    Äventyrsbad i jacuzzin ;)
    Fy va äckligt. Otroligt sunkigt. 
  • Anonym
    Äldre 29 Sep 22:56
    #4

    Fy fan för flygtoan... det är de smutsigaste toaletterna jag vet :) Jag skulle aldrig få för mig att ha sex där.

  • Alylly­ra
    Äldre 29 Sep 23:05
    #5

    Synd att det inte blev högt i tak i den här tråden. Det hade kunnat bli en kul tråd där vi skrattar lite åt oss själva och hur dum man kan bli när man är kär (läs: kåt), men nu blev det tendenser till dömande av andras handlingar och då känns det nog inte så kul för nya att skriva i den.
    Att dessutom döma andra anonymt... Det om något är sunkigt.

  • Anonym
    Äldre 29 Sep 23:13
    #6

    Jaha, men att ha sex i en pool andra ska sitta i är alltså helt ok för dig? Usch.

  • Alylly­ra
    Äldre 29 Sep 23:17
    #7

    Det som inte dödar, härdar.

  • Äldre 29 Sep 23:20
    #8

    Ska man nu tvunget ha sex på allmänna platser så kan man väl göra de i skymundan så att man inte stör folk omkring. I en bubbelpool i ettbadhus med folk känns väldigt respektlöst .

  • Anonym
    Äldre 30 Sep 00:21
    #9
    Alyllyra skrev 2013-09-29 23:17:04 följande:
    Det som inte dödar, härdar.
    Hahaha, dör, vilket svar. :) ;)
  • Anonym (kul ju!)
    Äldre 30 Sep 10:36
    #10

    Håller med Alyllyra, folk som bara tänker döma och snacka skit behöver inte skriva i tråden!

Svar på tråden Konstigaste stället du haft sex på!?