• Emma94
    Äldre 15 Sep 01:52
    12173 visningar
    25 svar
    25
    12173

    ofentligt sex under bröllops festen

    ofentligt sex under bröllops festen

    kan man ha de för att visa gästerna att man älskar varandra

    har hört att några har haft de

  • Svar på tråden ofentligt sex under bröllops festen
  • Sofie R
    Äldre 15 Sep 07:03
    #1

    Ööh....?

  • Junibr­ud2014
    Äldre 15 Sep 07:10
    #2

    Haha klart man KAN, men om man vill det och om gästerna vill det är ju en annan femma. Men bröllopet i sig är ju en enda stor kärleksförklaring så det lär väll inte vara några frågetecken angående om brudparet älskar varandra eller inte? ;)

  • Jghkvg­jnv
    Äldre 15 Sep 08:40
    #3

    Jag tror inte gästerna har något som helst intresse över att se brudparet ha sex. Sex är inte något man bara har som ett tecken på kärlek så varför skulle just sex vara ett sätt att visa gästerna att man älskar varandra? Det bevisar väl vigselakten i så fall mer.

  • Äldre 15 Sep 09:17
    #4

    var nog det konstigaste jag hört.. tror inte gästerna vill se brudparet ha sex.. och jag tror brudparet kommer få svårt att bli tända om folk tittar på, om de nu inte är sånna som tänder på offentligt sex... 

  • Äldre 15 Sep 09:28
    #5

    aldrig hört och aldrig ens tänkt tanken.. eller tanken att någon skulle ha den tanken..

  • CoG
    Äldre 15 Sep 09:33
    #6

    Har aldrig hört något sånt och skulle aldrig vilja se mina vänner har sex

    men alla är vi olika...

  • xMaria­x
    Äldre 15 Sep 09:45
    #7

    Jag skulle inte uppskatta att se det... Kräks


    24 Maj 2014
  • Äldre 15 Sep 09:56
    #8

    Ehh.. det här kan ju inte vara en seriös fråga? Om man gör det är risken stor att många (de flesta?) av gästerna lämnar bröllopet och aldrig mer hör av sig, eller att någon gör en polisanmälan för att de tar så illa upp.

  • Tooie
    Äldre 15 Sep 10:19
    #9

    Så dessa personer har alltså haft sex framför sina föräldrar och ev syskon.. hahaha! I hope not! Det är ju bara sjukt i sådant fall...
    Det har säkert hänt i sådana kretsar där det förekommer men då tror jag att det handlar om sådana personer som lever ett sådant liv, typ swingers... att bara deras swingervänner är närvarande... också det är sjukt enigt mig måste jag erkänna men alla för väl som de vill...

    haha så jäkla konstigt egentligen 

  • Aniara­4
    Äldre 15 Sep 10:28
    #10

    Öh... va? Var har du hört det? Det skulle ju vara ohyggligt märkligt?

Svar på tråden ofentligt sex under bröllops festen