• 201402­22
    Äldre 12 Sep 13:17
    13818 visningar
    59 svar
    59
    13818

    Brudpar 2015 i Västra Götaland, Var finns Ni????

    Jag vet mycket väl att det finns trådar för oss som gifter oss 2015.

    Men jag vill att det skall finnas en särskild tråd för oss som bor i
    Västra Götaland. Och som planerar att gifta sig 2015. Glad

    Här hade jag tänkt att vi kan skriva om ALLT! som har med
    bröllop att göra med. Glad
    Dock vore det trevligt om vi kan rekommendera varandra olika bra affärer
    som säljer:
    Bra bröllopsgrejer, bröllopskläder, frisör och makeup.
    Och allt som Ni kan komma på! Glad

    HJÄRTLIGT VÄLKOMMNA! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Brudpar 2015 i Västra Götaland, Var finns Ni????
  • Äldre 7 Oct 22:55
    #41

    jag har precis förlovat mig och ska gifta mig 2015 :) ska bli spännande att börja planera och följa denna tråd med massa tips :)

  • 201402­22
    Äldre 8 Oct 18:06
    #42
    Azra M skrev 2013-10-07 22:55:31 följande:
    jag har precis förlovat mig och ska gifta mig 2015 :) ska bli spännande att börja planera och följa denna tråd med massa tips :)
    Grattis! och hjärtligt välkommen till tråden. Hur långt har ni kommit i planeringen?
  • Äldre 8 Oct 20:36
    #43

    tack tack :) Vi har bestämt datum och plats..Jag har börjat kolla runt på klänningar m.m iaf men min sambo tycker det är för tidigt att kolla runt hehe men sen e man tjej åxå ;)

  • Äldre 8 Oct 20:57
    #44
    Azra M skrev 2013-10-07 22:55:31 följande:
    jag har precis förlovat mig och ska gifta mig 2015 :) ska bli spännande att börja planera och följa denna tråd med massa tips :)
    Grattis! Välkommen.
  • 201402­22
    Äldre 8 Oct 21:17
    #45

    Vad duktiga ni är. Vi skall till Sjölyckan imorgon och titta, www.sjolyckan.se/Annars har jag provat lite klänningar. Han provat frackot. Inget datum spikat än. 

  • Äldre 9 Oct 14:07
    #46
    Azra M skrev 2013-10-08 20:36:56 följande:
    tack tack :) Vi har bestämt datum och plats..Jag har börjat kolla runt på klänningar m.m iaf men min sambo tycker det är för tidigt att kolla runt hehe men sen e man tjej åxå ;)
    Det är väl inte förtidigt att kolla... ;)

    Min blivande är också lite sån.. men när jag förklarade för honom att jag vill kolla för jag tycker det är roligt och för att det gör mig lugn att börja lära mig ha koll på grejer har han slutat sucka... Sen tror jag också han vant sig... ;) 
  • 201402­22
    Äldre 9 Oct 18:52
    #47

    Vi var på Sjölyckan idaf. Det var fint. Men lite litet där på Övre Fabriken där vi tänkte vara.

  • Äldre 15 Nov 22:38
    #48

    Jag försöker att sätta lite liv i min väninnas tråd. 

    Jag vill INTE kapa tråden.

    Men jag är mycket orolig för min väninna och undrar vad som hänt henne. Vilket jag skrivit i en egen tråd.
    Är det någon som vet något? Rynkar på näsan 

    Synd vännen att Sjölyckan inte var som ni ville.
    Vi ville vara där, men se det gick inte då människor hade invändningar emot det.
    Du får gärna höra av dig till mig om du ser detta. Kram Hjärta 

  • Äldre 16 Nov 22:34
    #49

    Nu tror vi att vi hittat "vår" festlokal. Får besked på måndag, spännande!Drömmer

  • Fridas­torm
    Äldre 2 Dec 22:04
    #50

    ja och min m2b ska gifta oss 13juni 2015 - känns som en evighet kvar.. planerrar för fulla muggar, och kyrkan är faktiskt bokad.. många som tyckte det var för tidigt, men nu känns det faktiskt på riktigt.. även klänningen är beställd. dock en förliten (så ja måste ner i vikt)

  • Äldre 3 Apr 23:47
    #51
    Hej alla,
    Vi har precis förlåvat oss och vi skall gifta oss omkring Göteborg under sommaren 2015 :) 
    Jag är uppvuxen i Göteborg fast bor nu i södra frankrike med min blivande man :)
    Vi tittar just nu efter en lokal. Vi skulle hämsk gärna vilja ta med våran egen alcohol eftersom vi har gott vin här nere!! Några bra tips?
  • Äldre 1 May 12:43
    #52

    Hejsan alla,

    Vi planerar också bröllop sommaren 2015 i Göteborg.
    Lokal och fotograf är preliminärbokade. Undrar om det är något annat man kan vara "ute i god tid" med och när det är lagom att skicka inbjudningar.

  • Äldre 23 Jun 21:30
    #53

    Hej alla blivande brudar! :)


    Nu är vi också i full gång med bröllopsplaneringen för maj 2015!


    Jag är så ivrig och vill göra allt på en gång, medans min man2be är lite mer chill, men jag tycker det är så kul att planera!

    Någon som har tips på någon bröllopsbutik?
    När ska ni skicka ut inbjudningar? :)

  • Äldre 11 Sep 21:49
    #54

    Om det är någon mer än jag som är på klänningsjakt just nu så har de grym rea på Johans Högtidskläder här i Göteborg just nu. Man kan göra bra fynd, speciellt om man är strl 36-38-40. 

  • Äldre 12 Sep 14:16
    #55

    Nu är det bestämt och bokat!

    Vi gifter oss den 4/7 2015 i Medelplana kyrka på Kinnekulle!
    Och festlokalen är bokad i Holmesta i samma kommun..

  • Äldre 19 Oct 15:32
    #56

    Hej!

    Lever denna tråden?!!

    Vi ska gifta oss försommaren 2015 i Gbg. Någon mer?
    Vill gärna utbyta tankar och idéer med par här i samma område och läge tidsmässigt. Hoppas vi hörs! =)

  • Äldre 19 Oct 16:22
    #57

    Nja, bröllopstorget är lite lagom segt, funderar ju sådär (mkt buggar, går ej att citera etc), så de flesta av oss har gått över till facebook och bröllopsgruppen för brudar 2015

  • Äldre 30 Oct 21:26
    #58

    Jag hänger gärna här, vi har inte gått ut med våra bröllopsplaner än så vill gärna hålla det borta från fb.

    Vi ska gifta oss i Grebbestad den 16 maj, vi bor dock i Göteborg. Har fixat klänning redan, och idag har jag varit hos floristen och kikat på lite inspirationsbilder. Imorrn ska jag titta på lokalen vi tänkte hyra, det börjar bli så verkligt nu när man bestämmer sig för saker.

  • Äldre 4 Nov 16:34
    #59

    Jag hänger också här lite till och från.
    Vi ska gifta oss den 16 maj i Kungälv och håller på med inbjudningskorten just nu. Kyrka, lokal och fotograf är bokade. Klänningen beställs den här veckan, så det börjar falla på plats :) 

Svar på tråden Brudpar 2015 i Västra Götaland, Var finns Ni????