• Emma94
    Äldre 10 Sep 18:18
    134277 visningar
    420 svar
    420
    134277

    Fler födda på 90 talet som skall gifta sig

    jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
    o vad många som skriver i min tråd.va kul
  • Svar på tråden Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
  • Äldre 6 Nov 14:47
    Svartsocka skrev 2013-11-06 14:39:53 följande:
    Skickade inbjudningarna igår! Är så nöjd med designen och ALLT! Har lagt upp en bild i mitt galleri! Gå in och koka och se om ni tycker som jag!
    kommer inte in i galleriet men har för mig att jag sett den i en anna tråd! Roligt! :) vi bestämmde oss ju för att rymma nu istället annars hade vi också skickat ut dem snart...

    Jag hittar dock inga bra resor, vet inte om det är jag som är för nojjig?Skrikandes tittar på resor till karibien men det är tydligen jättehög brottslighet där så vet inte om jag vågar åka? :( någon som har några tips? 
  • kouki
    Äldre 6 Nov 14:53
    marolo skrev 2013-11-06 14:47:38 följande:
    Jag hittar dock inga bra resor, vet inte om det är jag som är för nojjig?Skrikandes tittar på resor till karibien men det är tydligen jättehög brottslighet där så vet inte om jag vågar åka? :( någon som har några tips? 
    Alltså, det är relativt hög brottslighet i de flesta mer exotiska, varmare, billigare resedestinationer. Välj ett bra hotell och bo inte ensamma ute i en bungalow, eller kolla så de har någon slags säkerhetsvakter omkring, så fungerar det bra :) 
  • Äldre 6 Nov 14:58

    Marolo; vart och när ska ni rymma? :D Prova gå in och kolla mu! :)

  • Äldre 6 Nov 15:00

    www.brollopstorget.se/hem/svartsocka/gallery/phpio1gri.jpg Här är en länk annars om det funkar! :)

  • Jempaa
    Äldre 6 Nov 15:55




    Har valt en väldigt smal ring, så det inte blir för mycket när jag ska ha en till utanpå. Vill inte ha halva fingret fullt, då jag har små fingrar ;) 

    Nu provar jag från Chrome, håller mina tummar att det fungerar nu!

  • Äldre 6 Nov 16:06
    Jempaa skrev 2013-11-06 15:55:24 följande:

    Har valt en väldigt smal ring, så det inte blir för mycket när jag ska ha en till utanpå. Vill inte ha halva fingret fullt, då jag har små fingrar ;) 

    Nu provar jag från Chrome, håller mina tummar att det fungerar nu!


     


    Fint! förstår precis vad du menar tycker det ser väldigt klumpigt ut när det är för tjockt jag med Glad
  • Äldre 6 Nov 16:12
    Emma94 skrev 2013-09-10 18:18:18 följande:
    jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåneTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
    o vad många som skriver i min tråd.va kul
    Jag: 95a och sambon 91 gifter oss på midsommar =)
  • Äldre 8 Nov 19:01

    hittade äntligen klänningen för vinterbröllopet! tycker det varit svårt att hitta en fin klänning och varje gång jag hittat en har någon hunnit före och beställde den men denna ången var jag snabb och det var väl tur för denna var finare än alla de andra jag hittat hoppas bara den är lika fin i verkligheten  har även beställt kappan halsduken och skorrna på andra bilden, (ringen har jag oxå såklart)
    ska köpa vita strumpbyxor till oxå :) 



  • Äldre 8 Nov 20:04

    Jag är 93a och gifte mig 2 augusti nu i år, borgligt.Men då vårat bröllop blev förstört av flera anledningar så ska vi nu även "gifta" oss kyrkligt, det kommer vara som ett vanligt bröllop men utan "tager du"-delen, en välsignelse eller vad man ska säga. :)Det blir i 12 april då våran dotter ska döpas och då är det även exakt ett år sen mannen friade.

  • Äldre 8 Nov 20:51
    MrsP93 skrev 2013-11-08 20:04:32 följande:
    Jag är 93a och gifte mig 2 augusti nu i år, borgligt.Men då vårat bröllop blev förstört av flera anledningar så ska vi nu även "gifta" oss kyrkligt, det kommer vara som ett vanligt bröllop men utan "tager du"-delen, en välsignelse eller vad man ska säga. :)Det blir i 12 april då våran dotter ska döpas och då är det även exakt ett år sen mannen friade.välkommen
    välkommen! :)
    Får man fråga varför det blev misslyckat? 
Svar på tråden Fler födda på 90 talet som skall gifta sig