• Emma94
    Äldre 10 Sep 18:18
    136838 visningar
    420 svar
    420
    136838

    Fler födda på 90 talet som skall gifta sig

    jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
    o vad många som skriver i min tråd.va kul
  • Svar på tråden Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
  • Emma94
    Äldre 10 Sep 18:39
    #11

    tja vi har nyss börjat planera ni då


  • Äldre 10 Sep 18:43
    #12

    Ja, vi bestämde oss för knappt en månad sen att nu får det vara nog (Vi har varit förlovade i över två år - men vi är studenter båda två så vi har skjutit lite på bröllopet) och då fick det bli ett datum i år, 2013 lät bättre än 2014 tyckte jag och 21/12 kändes rätt för oss båda. Så här går det undan :)

    Mina kläder är typ klara (letar efter en jacka av något slag, men jag tänker att det kommer mer och mer nu i butikerna så jag har lite is i magen), sambon ska vi titta på kläder till i helgen. Har hittat en fantastiskt fin kavaj på brothers som vi ska se om den passar :) Kyrkan är bokad, middagen är bokad men menyn är inte helt spikad, vi ska få komma dit och provsmaka när hon har filat ihop något hon trodde kunde passa. Inbjudningarna ska jag börja göra i helgen (gör dem själv, hittade inget på nätet som kändes rätt). Hindersprövningen skickade vi in förra torsdagen så den borde väl komma tillbaka snart :)

  • Äldre 10 Sep 18:43
    #13

    Jag tycker det ser ut som ni kommit en bra bit, när man besöker er hemsida! :D
    Vi har väl också bara börjat, men det är svårt att hålla fingrarna i styr. Funderar mest hela tiden (:

  • afture­lding
    Äldre 10 Sep 18:45
    #14

    Kul med en ny sådan här tråd! Jag startade en i april, men den dog ut efter en månad, haha :)

    Jag är ju dock redan gift sedan 2½ månad tillbaka, men jag kanske kan vara här ändå? Det är fortfarande roligt att prata bröllop! 

     

  • Emma94
    Äldre 10 Sep 18:48
    #15
    afturelding skrev 2013-09-10 18:45:43 följande:
    Kul med en ny sådan här tråd! Jag startade en i april, men den dog ut efter en månad, haha :)Jag är ju dock redan gift sedan 2½ månad tillbaka, men jag kanske kan vara här ändå? Det är fortfarande roligt att prata bröllop!  

    kul. jag letade efter en sådan här tråd men hittade ingen
  • Äldre 10 Sep 18:50
    #16
    izredam skrev 2013-09-10 18:43:02 följande:
    Ja, vi bestämde oss för knappt en månad sen att nu får det vara nog (Vi har varit förlovade i över två år - men vi är studenter båda två så vi har skjutit lite på bröllopet) och då fick det bli ett datum i år, 2013 lät bättre än 2014 tyckte jag och 21/12 kändes rätt för oss båda. Så här går det undan :)

    Mina kläder är typ klara (letar efter en jacka av något slag, men jag tänker att det kommer mer och mer nu i butikerna så jag har lite is i magen), sambon ska vi titta på kläder till i helgen. Har hittat en fantastiskt fin kavaj på brothers som vi ska se om den passar :) Kyrkan är bokad, middagen är bokad men menyn är inte helt spikad, vi ska få komma dit och provsmaka när hon har filat ihop något hon trodde kunde passa. Inbjudningarna ska jag börja göra i helgen (gör dem själv, hittade inget på nätet som kändes rätt). Hindersprövningen skickade vi in förra torsdagen så den borde väl komma tillbaka snart :)
    SÅÅÅ KUL ALLT LÅTER :D Och deet är snart snart snart! Vad pluggar ni för något och när tar ni examen?
    Har du beställt papper och sådant till inbjudningarna eller hur ska du göra? :) Älskar pyssel!
    afturelding skrev 2013-09-10 18:45:43 följande:
    Kul med en ny sådan här tråd! Jag startade en i april, men den dog ut efter en månad, haha :)

    Jag är ju dock redan gift sedan 2½ månad tillbaka, men jag kanske kan vara här ändå? Det är fortfarande roligt att prata bröllop! 

     
    Åh, trist! Tycker absolut du ska vara här. Du har ju genomfört det hela och sitter säkert inne på massa bra  tips ;)
  • afture­lding
    Äldre 10 Sep 18:50
    #17
    Emma94 skrev 2013-09-10 18:48:43 följande:
    kul. jag letade efter en sådan här tråd men hittade ingen
    Här är den, om någon skulle vilja läsa :) Men putta inte upp den, det är ju den här tråden det ska skrivas i nu!
     www.brollopstorget.se/Forum-27-86/m4289380.html
  • afture­lding
    Äldre 10 Sep 18:52
    #18
    Cajo skrev 2013-09-10 18:50:07 följande:
    afturelding skrev 2013-09-10 18:45:43 följande:
    Kul med en ny sådan här tråd! Jag startade en i april, men den dog ut efter en månad, haha :)

    Jag är ju dock redan gift sedan 2½ månad tillbaka, men jag kanske kan vara här ändå? Det är fortfarande roligt att prata bröllop! 

     
    Åh, trist! Tycker absolut du ska vara här. Du har ju genomfört det hela och sitter säkert inne på massa bra  tips ;)
    Haha, nåväl, allt är inte helt klart än, jag sitter fortfarande med de förbannade tack-korten Flört
  • Emma94
    Äldre 10 Sep 18:52
    #19
    afturelding skrev 2013-09-10 18:50:24 följande:
    Här är den, om någon skulle vilja läsa :) Men putta inte upp den, det är ju den här tråden det ska skrivas i nu! www.brollopstorget.se/Forum-27-86/m4289380.ht...

    jaha konstigt att jag inte hittade den
  • Emma94
    Äldre 10 Sep 18:53
    #20
    afturelding skrev 2013-09-10 18:50:24 följande:
    Här är den, om någon skulle vilja läsa :) Men putta inte upp den, det är ju den här tråden det ska skrivas i nu! www.brollopstorget.se/Forum-27-86/m4289380.ht...

    konstigt att jag ej hittade den
Svar på tråden Fler födda på 90 talet som skall gifta sig