• Äldre 5 Sep 22:05
    10409 visningar
    48 svar
    48
    10409

    26/7-2014:)

    är det nån mer än oss som har den 26/7-2014?hade varit kul om vi kunde dela med oss av planeringen till denna dagtex var gifter ni er osv.jag och min blivande har varit ett par i 12 år. har två underbara söner och har aldrig tänkt gifta hos fören vi tog detpå tal för 2 månader sedan:)det är aldrig för sent:)vi gifter oss i skåne, närmare bestämt i simrishamn där vi oxå bor.vi har redan bokat lokal, kyrka och har snart bestämt vilken catering vi ska ha.längtar till juli nu....                  

  • Svar på tråden 26/7-2014:)
  • Äldre 6 Sep 07:18
    #1

    Hej! Här är också ett par som har samma datum! Kan inte fatta det än, känns så himla långt bort! Tänk att man äntligen ska gifta sig! Vi har varit tillsammans i 6 år har två pojkar på 4 och sex månader. Vi bor i hus i Trollhättan. Vi har inte kommit så jättelångt i planeringen, bokat kyrka, festlokal. Håller på och reder i catering just nu. Men vi har ju tid på oss!!! Vill att den här hösten och vintern ska gå fort....

  • Äldre 6 Sep 09:24
    #2

    ååå jag vet.. vill bara att det ska vara juli nujag har klart kyrka o lokal och i går hittade jag klänningen!!!men det är ju massor kvar att fixa men tid har jag oxå massor av hela 10 månader...fast vi ska skicka ut save-the-date kort nu i slutet av september.det är så vi berättar för alla att vi ska gifta oss         

  • Äldre 6 Sep 13:29
    #3

    Vi ska också gifta oss den 26/7! Har varit tillsammans i 5 år och förlovade oss i maj! Det mesta av planeringen är klar och lokal, kyrka, hår/smink, fotograf och band är bokat!

  • Äldre 29 Sep 16:06
    #4

    Vi ska också gifta oss 26 juli 2014 efter 11 år tillsammans :) än så länge har vi bokat lokal (borgerlig vigsel), övernattning på samma ställe för alla som vill, fotograf, kock, vigselförättare, kontaktat tjejen som ska göra tårtan, skickat ut save the date för ca 2-3 veckor sedan, har pratat om datumet med min frisör men inte bokat än, bokat en bekant som fixar smink och naglar, bokat brorsans band att spela på festen, köpt min klänning... Och igår frågade jag mina bästa vänner om de ville vara tärnor :) Mycket som är påbörjat men inget som är klart skulle man väl kunna säga. Men det är ju ingen panik alls heller :)

  • Äldre 29 Sep 20:31
    #5

    Ping skrev 2013-09-29 16:06:30 följande:Vi ska också gifta oss 26 juli 2014 efter 11 år tillsammans :) än så länge har vi bokat lokal (borgerlig vigsel), övernattning på samma ställe för alla som vill, fotograf, kock, vigselförättare, kontaktat tjejen som ska göra tårtan, skickat ut save the date för ca 2-3 veckor sedan, har pratat om datumet med min frisör men inte bokat än, bokat en bekant som fixar smink och naglar, bokat brorsans band att spela på festen, köpt min klänning... Och igår frågade jag mina bästa vänner om de ville vara tärnor :) Mycket som är påbörjat men inget som är klart skulle man väl kunna säga. Men det är ju ingen panik alls heller :)oj!!! jag som bara bokat kyrkan, lokal och hittat klänningen och skickat save-the-date.. paniken känns lite men vi har 299 dar kvar så;)fast jag beställde hem i söndags prover på dekoration och fick dom i tisdags supersnabb leverans :)det känns som listan växer när man ser över vad som måste göras....  

  • Äldre 13 Jun 20:27
    #6

    Hej!


    Vad roligt med en tråd för 26/7! :) Jag och min man är redan gifta, men ska välsigna vårt äktenskap just det datumet! Vi hade en stor fest för vårt "riktiga" bröllop 2010, men nu ska vi bara ha familjen med! Vi har bokat kyrka och fotograf och jag har köpt slöja och bett om att få låna en av kyrkans fantastiskt söta brudkronor! Klänning och skor har jag redan. Längtar så!

  • Äldre 14 Jun 10:18
    #7

    26/7 här med :)

    Det mesta är klart... Eller rättare sagt allt är klart.

    Vi har vart tillsammans i 6 år och förlovade i 5 år.

    Jag börjar känna mig lite nervig faktiskt . :)

  • Äldre 14 Jun 13:40
    #8

    Samma här :) vi har dock matlagning och tårtbakning dagarna innan, så det oroar jag mig lite för. Utöver det så är det bara festhäftet som är kvar, då jag fortfarande väntar på svar från en vän om hon kommer eller inte. Men 6 veckor kvar idag! Help! :)

  • Äldre 15 Jun 18:45
    #9

    Ja, tiden bara flyger iväg! :) Vår präst ringde för några dagar sen och frågade bla lite om ingångs- och utgångsmarsch. Till ingång ska vi ha Canon in D, men utgång har vi ingen aning än! Min storasyster vill gärna spela tvärflöjt accompanjerad av piano, gärna nån fin sommarmelodi. Har ni några bra förslag? :)

  • Äldre 16 Jun 07:18
    #10

    Ja bröllopet närmar sig???? och det känns som jag har massor kvar att göra:/

    Vi har oxå Canon in d till ingång och top of the world med imagine dragons:)

Svar på tråden 26/7-2014:)