• Eriica
    Äldre 12 Aug 23:45
    48010 visningar
    14 svar
    14
    48010

    Någon som beställt saker från light in the box!

    Hejsan alla planerare där ute! Undrar ifall det är någon som någon gång beställt från light in the box? Är det fina och bra saker och har det funkat bra med betalning och så vidare? Känner mig lite osäker på punkten att skriva in mitt kortfilmer för direktbetalning nämligen... Tacksam för svar!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-12 23:46
    Mena ju naturligtvis kortnummet!

  • Svar på tråden Någon som beställt saker från light in the box!
  • Äldre 13 Aug 07:07
    #1

    Beställde mitt diadem som jag ska ha på bröllopet.. TÄnkte så att jag tar det på visa så finns det iaf en chans att få tillbaka pengarna.. Men diademet kom på posten, inga tullavgifter... Och såg precis ut som på bilden...


  • stormh­elen
    Äldre 13 Aug 09:15
    #2

    Det startade en sådan här tråd för ett tag sedan. Efter svaren som jag läste där var det väldigt varierande erfarenheter a LIB. Vissa var nöjda, men det var en del som fått trasiga eller fel produkter.


    Jag stod själv i valet och kvalet med att beställa från sidan. Men efter att så många haft problem så valde jag att inte chansa och handla därför inte där ifrån.

  • jennif­erocha­ugust
    Äldre 13 Aug 09:31
    #3

    Jag beställde ganska mycket därifrån i våras. Jag tycker generellt att det mesta var plastigt och i dålig kvalitet. Jag ångrar faktiskt att jag handlade därifrån, det finns ju så mycket att köpa begagnat här på köp och sälj eller på Blocket. När du bestälelr från Light in the box betalar du dessutom tull, moms och administrationsavgift. Ganska ovärt och itne så jättebilligt i slutändan...

  • Carina­10
    Äldre 13 Aug 09:56
    #4

    Jag är en av dem som beställt från Light in the box och jag har ingen bra erfarenhet.

    Örhängena såg ut som om de var köpt ur en såndär 5-kronors automat på ICA eller nåt.
    Caketoppern STANK så illa så hur jag än tvätta den så stank den...
    paraply var trasigt....osv....osv...

    De skulle skicka nytt men inget nytt kom för de trasiga o stinkande grejorna.

    Till slut fick jag gå på dom på facebook och bli otrevlig i tonen för att få tbx mina pengar!

    Men det tog med sin tid kan jag lova! Rynkar på näsan

  • Eriica
    Äldre 13 Aug 12:32
    #5

    Ok! Tack för svaren! Då vet jag lite mer. Tyckte även att det kändes lite si och sådär att skriva in sitt kortnummet på kontokortet.....

  • Äldre 30 Oct 06:11
    #6

    Varning!
    Vid våra 2 beställningar därifrån så kom paketet via UPS mitt på dagen när vi inte var hemma. De lämnar inte paketet utan underskrift så det var struligt. Sedan efter några veckor (hann tyvärr göra en beställning till) kom en faktura på tull, avgifter mm på nästan 500:-.  Nästa beställning blev exakt så också. Beställer aldrig mer av dem eller Miniinthebox. Produkterna var inte heller som förväntat. 

  • Nettan­69
    Äldre 30 Oct 06:21
    #7

    Jag har handlat därifrån och är nöjd, Fick de varor jag betalat för (kvalitetsmässigt). 

    Köpte min brudbukett där och den är jättefin. Köpte även lite hemelektronik och en grej gick sönder rätt snabbt, men för det priset så förväntade jag mig väl inte superkvalitet Tungan ute 

    I det hela nöjd, och kan tänka mig att beställa därifrån fler ggr.



     
  • Äldre 4 Nov 08:32
    #8

    Slapp du en extrafaktura på de ytterligare avgifterna?

  • Nettan­69
    Äldre 4 Nov 16:44
    #9
    Tarzan66 skrev 2013-11-04 08:32:30 följande:
    Slapp du en extrafaktura på de ytterligare avgifterna?
    Jag fick en räkning på tullavgifterna sen. Men det får man ju alltid när man handlar från Kina..... 
  • Äldre 11 Jan 16:58
    #10

    hej har betsällt vi konto.VISA .Gick bra sen komm tull och skatt.betala med vanlig innbetalning.Så det blev dyrare.bara så man vet.
    Rynkar på näsan

  • Äldre 29 Jan 16:57
    #11

    Jag har beställt och fått hem ett hemlarm som kom från Kina. Lite trassel med DHL i Sverige, som först levererade fel. Jag fick betala en oväntad tullavgift på 349kr, larmet kostade 1300kr.

    Betalning funkar Ok. Jag förut beställt klockor och mindre prylar från miniithbox

    , det har också funkat bra, men leveransen kan dröja upp till en månad.

  • Äldre 26 Oct 14:22
    #12

    jag beställde med därifrån för nån månad sen o betytalade direkt men har inte dykt upp nåra saker alls o de finns inte ens ett telefonnummer o ringa o vet inte vart ja ska maila heller för de står logga in på mina sidor men har inte ens blivit medlem där när ja beställde så ja kan ju inte se min order
    passa er för den skit sidan mina varor har inte kommit en

  • Sun 9 Feb 2020 07:57
    #13
    Hi everyone, my name is Aisha and I am out here to witness BABA NOSA UGO's good work from Karnataka Temple for my happiness to be restored, I have been married for about 11 years now, it came to a point when my husband started act strange and then he left me and our two children for another woman for over 6 months, I never knew he had a relationship with another woman, this woman wants to take my happiness and everything I have worked for, I felt like finishing it all. When I was looking for a solution, I came across several testimonials about Spellcaster on the internet.
    Some testified that he brought back his ex-lover, some testified that he solved all kinds of spiritual problems, herbal medicine for diseases such as Fybroid, Asthma, STD, kidney disease, diabetes, erectile dysfunction, winning lottery. I never believed in spell casting, but I had no alternative because I was looking for a solution everywhere, so I got the email to BABA NOSA UGO from the online testimonies and decided to give it a try.
    I contacted him via email and explained my problem to him, he told me what I needed to do and I did exactly as he instructed, prepared something for me to use, he did almost everything himself, I actually doubted when he said to me that i would expect good news, it was less than 14 days when my husband called me after so long. He came back apologizing and asking for forgiveness, it was all like a dream, I forgave him and now we are even happier than ever before.
    I would like to say a big thank you to BABA NOSA UGO for his kind help, I never expected such a great spiritual work and I will not stop sharing his testimony. If you have any spiritual problem and you are looking for a real and genuine Spellcaster, contact BABA NOSA UGO and you will be glad you did.
     
     
    WhatsApp: +37258031247
     
  • Sun 18 Dec 2022 11:45
    #14
    +2
    Omdömen om LightInTheBox - https://tonzes.com/lightinthebox.htm Beställde ett par trådlösa sportlurar och var lite orolig efter att ha läst kommentarerna här. Men de kom på 12 dagar (10 arbetsdagar) och jag är supernöjd. Inga tullavgifter eller andra problem. Bra kvalitet och snygga!
Svar på tråden Någon som beställt saker från light in the box!