• Jezibe­l
    Äldre 5 Aug 08:30
    3878 visningar
    6 svar
    6
    3878

    tips på bra sajt för bröllopsdekorationer och annat tillbehör som såpbubblor etc

  • Svar på tråden tips på bra sajt för bröllopsdekorationer och annat tillbehör som såpbubblor etc
  • amerik­a
    Äldre 5 Aug 09:06
    #1

    Mina tips på några olika sajter. Själv har jag beställt från myheart samt bodega, det gick snabbt och sakerna jag fick motsvarade beskrivningarna.

    myheart.se

    bodega.se

    2hearts.se

    celebrations.se

    partypalatset.se 

    partytajm.se 


    bröllopsdekorationer.com

  • Äldre 5 Aug 10:43
    #2

    Jag har köpt ett bröllopsparaply härifrån. Snabb leverans. Inget att klaga på.

    www.bubblesluxury.se/


  • Äldre 5 Aug 11:20
    #3

    Jag beställde från www.efavormart.com. Jag blev väldigt nöjd, dessutom sparade jag mycket pengar genom att beställa därifrån. Tänk bara på att det är från USA så det tillkommer tull, frakt och moms.

  • Linda4­56
    Äldre 26 Sep 13:02
    #4

    Jag hittade dessa vackra ljustakar till bordsdukningen. Så fiina..Vill ha!
    www.designkatalogen.se 


  • Äldre 29 Sep 12:37
    #5
    suzzi skrev 2013-08-05 11:20:44 följande:
    Jag beställde från www.efavormart.com. Jag blev väldigt nöjd, dessutom sparade jag mycket pengar genom att beställa därifrån. Tänk bara på att det är från USA så det tillkommer tull, frakt och moms.
    Hur mycket fick du betala för tull, frakt och moms?
  • Äldre 29 Sep 13:10
    #6

    Hej MajKlas2014!Hur mycket de avgifterna blir beror på hur mycket du beställer för och vad du beställer. Jag beställde dukar, stolsöverdrag, band för att göra rosetter runt stolarna,bordslöpare, bubblor, smalt texlitband för att göra rosetter runt bubblorna, placeringskortshållare och ballonger. Allt det gick på 3822:- På summan 3822:- tillkom utläggsersättning 120:-, Tull 55:-, Införelsemoms 527:- och dessutom 25% moms 30:-. Totalt en avgift på 732:-Med tanke på att allt jag beställde var till 60 personer så tycker jag att det var mycket billigt. Titta bara på vad stolsöverdrag kostar att köpa från en svensk sida. Lycka till med er planering och senare ert bröllop!         

Svar på tråden tips på bra sajt för bröllopsdekorationer och annat tillbehör som såpbubblor etc