• mirran2

    Någon från Halland!

    Hej!
    Är mest nyfiken på om det finns fler från Halland här..

    Själv är jag Halmstadtjej och gifter mig på midsommarafton nästa år (2014) Skrattande

     

  • Svar på tråden Någon från Halland!
  • Midsommarbrud

    Är också från Halland och även jag kommer gifta mig midsommarafton 2014 :) Dock blir inte bröllopet i Halland utan i Bohuslän där min sambo kommer ifrån..

  • tisa

    Från Varberg, men bor sedan tio år i Gbg och gifter oss där nästa höst :)

  • madame brass

    Jag bor utanför Halmstad, men är ifrån Blekinge och vi kommer att gifta oss på Öland den 7/6-2014. Får väl hålla koll på tre sidor

  • msoderby

    Från Falkenberg, men bor i Göteborg sedan 7 år tillbaka. Gifter oss i Falkenberg den 9 november 2013 på strandbaden

  • mysanfbg

    Jag bor i Falkenberg. Vi ska också gifta oss på midsommarafton! :) 
    Sambon valde datum, men såhär i efterhand ångrar jag att vi valde just midsommar. :P 

  • EochA

    Hej.
    Ser att tråden inte är den nyaste men tyckte det var så roligt att denna sidan Sverige uppmärksammas :D

    Vi är från Halmstadtrakten och planerar bröllop den 10/1-15 


  • E&M

    Vi ska gifta oss utanför Halmstad i maj 2015

    Nån mer från halmstad som ska gifta sig nästa år och vill dela med sig av fix och trix?

  • charline

    Hej, 

    Jag är inte från Halmstad men skall gifta mig i juli i ar i Halmstad :)
    Och skulle gärna behöva lite tips om frisör & make up (de är nämligen s å att jag bor i södra frankrike just nu s å det är lite svårt att leta omkring med bara internet =/ )

  • charline

    Hej, 

    Jag är inte från Halmstad men skall gifta mig i juli i ar i Halmstad :)
    Och skulle gärna behöva lite tips om frisör & make up (de är nämligen s å att jag bor i södra frankrike just nu s å det är lite svårt att leta omkring med bara internet =/ )

Svar på tråden Någon från Halland!