• Äldre 30 Jul 22:47
    8704 visningar
    34 svar
    34
    8704

    December 2014 - här samlas vi!

    Bomba med tankar, bekymmer, glädje, tips, idéer och massa massa BILDER!!

  • Svar på tråden December 2014 - här samlas vi!
  • Äldre 14 Oct 15:23
    #1

    Hur långt har du kommit?

  • Äldre 14 Oct 20:26
    #2

    Oj! En decemberbrud! Vad roligt! Startade tråden för hundra år sen känns det som! Trodde aldrig någon skulle dyka upp!

    Har inte alls kommiit så långt faktiskt. Vi diskuterar och funderar mest på en massa.

    Men lokal har vi bokat i alla fall. Planen är väl att ge sig ut på jakt efter en bra kyrka snart!

    Ni då? 

  • Äldre 20 Oct 15:15
    #3

    Vi har bokat kyrka och festlokal. Börjat planera färgtema etc. Känns som om att vi har kommit väldigt långt i tankarna hur vi vill ha det =)
    Funderar på att snart beställa "Save the date" kort.
     

  • Äldre 21 Oct 20:39
    #4

    Härligt! Vad blir det för färger? Och vilket datum blir det? :)

  • Äldre 28 Oct 07:58
    #5

    Som det ser ut nu så blir det rött och silver. Vi har tänkt oss den 13 dec. Själv?

  • Äldre 29 Oct 22:10
    #6

    Vi tror det blir färgerna isblå, vitt, sand och brun. Ganska naturnära färger! Datumet är 29 dec men än har vi inte fixat kyrka så det kan ju ändras om det inte går vägen! :)

  • Äldre 1 Nov 15:39
    #7

    Hej! Jag är inte så haj på såna här trådar och sånt men jag gifter mej på nyårsafton 2014:) kan vara kul att följas åt å se hur det går med planering å sånt:)

  • Äldre 3 Nov 22:50
    #8

    Hej och välkommen Blondeblomman! Hur går det med planeringen? :)

  • Jessi
    Äldre 24 Nov 19:26
    #9

    Hejhopp! Om allt går vägen och våran lokal är färdigbyggd gifter vi oss just efter jul! Bestämde att vi skulle göra det förra veckan. Drygt en månad på oss att planera allt. Än så länge är klänning köpt och ring beställd. Eller ja stenen är köpt och jag ska mäta mitt finger och bestämma design till imorgon.

  • Äldre 28 Nov 20:27
    #10

    Hej Jessi!

    Oj där var det verkligen pang på! Planera bröllop på en månad är imponerande! Vi andra planerar ju bröllop december 2014 - om ett år alltså! Men berätta gärna mer om hur det går! Kanske man kan vara till nån hjälp! =) 

Svar på tråden December 2014 - här samlas vi!