• Äldre 30 Jul 16:54
    3384 visningar
    4 svar
    4
    3384

    Giftermål 2015

    Jag och min m2b har bestämt att vi ska gifta oss men eftersom jag är mammaledig kommer vi inte ha ekonomi till det förrän 2015! Min fråga är nu om ni tycker det är för tidigt att börja planera sådant som lokal, kyrka, färgtema osv redan nu?

  • Svar på tråden Giftermål 2015
  • Terez
    Äldre 30 Oct 12:17
    #1

    De beror ju lite på hur stortbröllop ni har tänkt ha. Ett år innan tycker i allafall jag är en bra ide. Tänk oxå på att de kan vara lång leveranstid på klänning (upp til 12v) och ringar (om ni fastnar för någgot jätte speciellt och vill ha exakt de). Lycka till med planerna =)

  • ellie0­1
    Äldre 30 Oct 12:27
    #2

    Hej! 

    Vi kommer också att gifta oss 2015, och som det kontrollfreak jag är så tycker jag det aldrig är för tidigt att planera :) Dock bör man ha i åtanke att ens åsikter om tex färg, klänning och dylikt kan förändras.
     

  • Äldre 30 Oct 13:01
    #3

    absolut inte! det är aldrig för tidigt, men det kan ju bli mycket dötid i början. vi har hamnat i en sån nu. har inte gjort något på några veckor. tips! gå in på den här tråden! www.brollopstorget.se/Forum-8-125/m4320440.html

  • Himla
    Äldre 7 Mar 20:30
    #4

    Tydligen inte för damen som tog emot samtalet från oss när vi skulle höra oss för om det var möjligt att gifta sig en måndag bara skrattade när vi sa att vi skulle ringa igen när det var dags. Vi trodde vi var tidigt ute men icke, så det blev bokning med en gång. Och tydligen ska man vara ute minst ett halvår före bröllopet när man ska köpa sin brudklänning i butikerna. Så det är bara att börja planera.

Svar på tråden Giftermål 2015