• Anonym (Ny brud)
    Äldre 24 Jul 18:35
    2464 visningar
    7 svar
    7
    2464

    Brudskor från lightinthebox?

    Hej!Är det någon som har beställt brudskor från www.lightinthebox.com och vet på ett ungefär hur lång leveranstid det är på dem? Jag har lite svårt att tyda alla deras leveranskartor och uppskattningsschema (eller är för stressad för att fatta).   Tack på förhand! :) 

  • Svar på tråden Brudskor från lightinthebox?
  • Äldre 24 Jul 21:04
    #1

    Hej! Jag beställde en brudslöja och fick den ungefär efter 10 dagar. Kommer inte ihåg exakt men max två veckor i alla fall :). Hoppas det var till hjälp!

  • Anonym (Ny brud)
    Äldre 24 Jul 21:07
    #2

    Hej Tiara - Jo, det tror jag. Som jag fattar det, så beror tiden lite på om någotmåste specialsys etc. och jag har ju bara beställt tre par skor (som inte måste skräddarsys eller nåt sånt), så förhoppningsvis kommer de inom den ramen också. Det är bara 2,5 vecka kvar, iihh!

  • Anonym (Ny brud)
    Äldre 24 Jul 21:07
    #3

    Tiara - Tack, förresten :)

  • Carina­10
    Äldre 25 Jul 10:05
    #4

    Jag har beställt olika grejor från Lightinthe box. Engrej var trasig, en lukta så illa så den var obrukbar(en caketop) o ett par örhänge som jag kunde köpt snyggare på Kiviks marknad!
    Efter massa tjafs o man fick ligga på som bara den o t.o.m "jaga" dom på FB så fick jag ÄNTLIGEN upprättelse o fick pengarna tillbaka för de trasiga grejorna o den stinkande caketopen (provade att skrubba med alla möjliga medel...stank ändå MÖGEL).

    Så aldrig mer Light in the box för min del.
    Men hoppas att du har bättre tur.

    Jag beställde dock mina brudskor på JenJenhouse..mätte min fot o skrev den storleken. Kände mig som askungen när jag fick hem dom o dom satt som ljutna på mina fötter !! :)

  • Anonym (Ny brud)
    Äldre 26 Jul 10:12
    #5

    Carina10 - Åh, vad tråkigt för dig. Bra att du fick rätt till slut... Ja, jag har läst JenJenhouse i flera olika trådar när jag letat svar om lightinthebox. Synd att jag inte hittade dem innan...Ja, jag hoppas också att jag har bättre tur; passar inte dessa får jag gå barfota ;)

  • Momsro­ria198­6
    Äldre 26 Jul 10:39
    #6

    Hej!

    Vi beställda våra tärnklänningar från Light in the box. Är jättenöjd! Betalade lite extra för att få dem måttbeställda efter våra mått och de satt jättebra när de kom. Var i bra kvalité också. Färgen var inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det är ju alltid en risk man tar när man köper via nätet.

    Leveranstiden för våra klänningar var ca 2,5 veckor tror jag.

  • Anonym (Ny brud)
    Äldre 26 Jul 10:44
    #7

    Momsroria1986 - Ok :) Två för och en emot än så länge ;) 2,5 vecka är verkligen på gränsen för mig, men eftersom jag inte behöver specialsydda skor, så kanske tiden förkortas lite...? Ang färgen så har du helt rätt, men det är jag beredd på. Dessutom kommer ju egentligen skorna aldrig att synas... 

Svar på tråden Brudskor från lightinthebox?