• Äldre 14 Jul 22:46
    681454 visningar
    3624 svar
    +2
    3624
    681454

    Vi som gifter oss 2015!

    En dottertråd till Bröllop 2015.

    Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

    Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

    8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

    120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • Äldre 20 Oct 21:07
    Vichy skrev 2013-10-20 20:13:30 följande:
    Nu har vi bestämt oss för att gifta oss sommaren 2015! Datum och plats har vi dock inte bokat än! Beror på vilka som är lediga!
    grattis! :D
  • Äldre 20 Oct 22:12

    Här händer det grejer Välkommen Vichy. Söta klockor cljung. Har haft lite fyllt upp, m2b och jag sticker till Thailand imorgon, så jag kommer tillbaka om 2v,ska bli spännande att se hur många sidor ni har lyckats få ihop tills dess

  • ellie0­1
    Äldre 21 Oct 09:21
    Trattkantarellen: Ha det riktigt grymt i thai!! 

    Vichy: Grattis!! Vet du hur ni vill ha det? Kyrkligt, stort, litet?

    Håller med frkmaria att jag nog själv inte skulle kunna göra så, men som du säger filibustern så är det ju mycket bättre att få användning för den! Det är ju lite sorgligt att man spenderar så pass mycket pengar på en klänning som man endast har på sig en gång.
    Jag önskar att jag kunde göra som Adrianne från Real Housewifes oF Beverlly Hills, hon ramade in den och hade på väggen i hennes garderob (garderoben är i samma storlek som vår lägenhet.. Obestämd ) men drömma kan man :) 
  • ellie0­1
    Äldre 21 Oct 09:23

    fasen tröck posta innan jag la till bilden: 



    p.s den här är super rolig
    http://www.buzzfeed.com/bookishbelle/the-39-stages-of-being-a-bride-fm17
     
  • Lindij­oo
    Äldre 21 Oct 11:11
    ellie01 skrev 2013-10-21 09:23:14 följande:

     


    p.s den här är super rolig
    www.buzzfeed.com/bookishbelle/the-39-stages-o...
    HAHAHA! Åh, den här var ju helt hysteriskt rolig! SoligSkrattandeTungan ute
  • Äldre 21 Oct 12:19
    ellie01 skrev 2013-10-21 09:21:59 följande:
    Vichy: Grattis!! Vet du hur ni vill ha det? Kyrkligt, stort, litet?
    Det kommer bli kyrkligt och stort... Både mannen och jag är troende och har stora familjer och utbredd vänkrets.. Vi är nästan uppe på 120 gäster just nu med bara de närmaste....
  • Äldre 21 Oct 14:22
    ellie01 skrev 2013-10-21 09:21:59 följande:
    Trattkantarellen: Ha det riktigt grymt i thai!! 

    Vichy: Grattis!! Vet du hur ni vill ha det? Kyrkligt, stort, litet?

    Håller med frkmaria att jag nog själv inte skulle kunna göra så, men som du säger filibustern så är det ju mycket bättre att få användning för den! Det är ju lite sorgligt att man spenderar så pass mycket pengar på en klänning som man endast har på sig en gång.
    Jag önskar att jag kunde göra som Adrianne från Real Housewifes oF Beverlly Hills, hon ramade in den och hade på väggen i hennes garderob (garderoben är i samma storlek som vår lägenhet.. Obestämd ) men drömma kan man :) 
    ja det vore ju något! meen nja. ne.. jag la inte så mycket på min klänning. 1000kr på blocket.. så på så vis mår jag itne dåligt. :P 
    ellie01 skrev 2013-10-21 09:23:14 följande:
    fasen tröck posta innan jag la till bilden: 

     


    p.s den här är super rolig
    www.buzzfeed.com/bookishbelle/the-39-stages-o...
    HAHA! jag skrattade som fan! och Göbben höll på skratta ihjäl sig åt första punkten :P 
  • Äldre 22 Oct 18:08

    Filibustern, tänker såhär. Vi ska ha ramen till gästboken, gästerna får ta kort, hålla upp ramen så tror jag det kan bli fint! Men som andrahandsanvändning av ramen tänker jag mig att man kan hänga den på väggen, så väggen syns alltså, och sen ha ett par bröllopskort inuti! :)

  • Äldre 24 Oct 16:09
    frkmaria skrev 2013-10-22 18:08:00 följande:
    Filibustern, tänker såhär. Vi ska ha ramen till gästboken, gästerna får ta kort, hålla upp ramen så tror jag det kan bli fint! Men som andrahandsanvändning av ramen tänker jag mig att man kan hänga den på väggen, så väggen syns alltså, och sen ha ett par bröllopskort inuti! :)
    jo jag minns att du pratade om att gästerna skulle hålla i ramen :) jag tror dina idéer blir jättebra!
  • Äldre 28 Oct 14:52

    hejhej! är det bara jag som inte gör något bröllopigt just nu? har inte gjort på några veckor.. har dels ingen lust, men så är det ju ett tag kvar.. :P 

Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!