• Äldre 7 Jul 20:29
    11101 visningar
    24 svar
    24
    11101

    Duktig och prisvärd fotograf i Uppsala

    Hej, jag tänkte kolla om det är någon som känner till en duktig och prisvärd bröllopsfotograf i Uppsala eller omnejd? Har kollat in Sara Norrheds hemsida och gillar hennes bilder skarpt. Men tycker att hon är för dyr. 3h - 11500kr. 5h - 16900kr. 8h - 23500kr. Heldag - 27500kr. Någon som känner till någon billigare men som ändå är duktig? Gillar Sara Norrheds, Erica Gardefalks och Lena Larssons bildspråk. Men tycker att alla tre är på tok för dyra. Tack på förhand. Mvh

  • Svar på tråden Duktig och prisvärd fotograf i Uppsala
  • Äldre 7 Jul 21:26
    #1

    Hej!

    Jag känner en jätteduktig fotograf som ska fota på vårat bröllop om 2 veckor :)
    Kolla in hans facebook sida


    Vincent Palma Photography
     
    Jag vet inte exakt vad han tar men billigare än 27500 för en heldag iaf.
    Kontakta honom och hör med honom :) 

  • Äldre 7 Jul 21:59
    #2

    Angelica Klang eller Johanna Ljungberg tipsar jag om!


  • Äldre 8 Jul 11:32
    #3

    Juliana Fälldin! Vet inte vad hon tar men har sett hennes bilder och dom är grymma!

  • Äldre 8 Jul 21:43
    #4

    I did not know Sara Norrhed, so I browsed now through her blog. I like her photos, actually! Nice style. I will definitively look for some inspiration, in her work!

  • Malov8­6
    Äldre 15 Jul 04:51
    #5

    Vi bokade fotograf Goran som reser runt hela landet! Han tar nu under aug-september endast 3500 kr fast pris för 4 timmars foto och alla foton + 150 retuscherade. Se hans hemsida: www.goranmedia.com

    Inga bröllopsfoton på sidan men han kan nog maila över till dig som han gjorde till oss

    Lycka till! 

  • Saris
    Äldre 15 Jul 21:27
    #6

    Tipsar också om Angelica Klang fotografangelicaklang.se/ . Hon fotade oss när vi gifte oss för 2 veckor sen.. supernöjd på alla sätt! Hon var med oss från början till slut, fick ett bildspel med musik inlagt som bara var så bra! Kan inte se de utan att gråta :)

  • söt nöt
    Äldre 15 Jul 22:12
    #7

    Jag tycker om Emma som har Emla foto. Hon fotade mig innan bröllopet och hon är super! Rekomenderas varmt.www.emlafoto.com/tjänster-priser/bröllopspaket-446023

  • Äldre 18 Jul 13:28
    #8

    Vi ska ha fotograf Malin Norlen gillar hennes bilder och priset är verkligen bra då man får massor i hennes paket.

  • Äldre 19 Jul 21:45
    #9

    Vi ska oxå ha Malin Norlén

  • tropic­allime
    Äldre 28 Jul 19:29
    #10

    Jag föll också för Sara Norrheds bildspråk men tycker också hon är alldeles för dyr.
    De enda jag hittat med liknande bildspråk i närheten av Uppsala är Manyooos photography om utgår från Gävle. De har ingen hemsida utan jobbar utifrån sin facebook som jag förstått.
    De tar dock bara heldagsuppdrag på 7 timmar utanför gävleborgs län. För 8500kr får man 7 timmars fotografering, alla bilder högupplösta och ett 20tal bilder lite extra retuscherade. 
    https://www.facebook.com/manyooos gå in på deras album så hittar du deras bröllopsbilder.  


Svar på tråden Duktig och prisvärd fotograf i Uppsala