• Äldre 25 Jun 09:34
    2884 visningar
    10 svar
    10
    2884

    Tack, nu är jag en lycklig fru :-)!

    Jaha vänner, nu är jag en gift och lycklig kvinna sedan precis en månad tillbaka Hjärta!
    Vill bara passa på att tacka er alla här inne för tips och idéer. Har inte varit jätteaktiv i forumet, men alltid fått svar på de få frågor jag haft och framförallt har jag genom att läsa andras frågor och många kloka svar fått bra idéer och tanka till mitt eget bröllop som blev helt fantastiskt.
    Känns lite som att jag har blivit av med en vän nu när jag inte längre besöker Bröllopstorget flera gånger om dagen... Kommer nog att göra små inhopp här lite då och då, om inte annat så för att insupa den pirrande känslan som finns här Glad.
    Ett litet tips på vägen; Det viktigaste på er bröllopsdag är att ni båda är där, och att ni säger ja. Allt annat ordnar sig Hjärta . Hetsa inte upp er och tro att allt måste vara på ett visst sätt, lita på din magkänsla och lyssna på vad DU och din kära vill - det är ER dag!
    Kram till er alla, och en bild från min stora och lyckliga dag!



     
  • Svar på tråden Tack, nu är jag en lycklig fru :-)!
  • viXan
    Äldre 25 Jun 09:36
    #1

    Grattis o lycka till med fru-livet :)


    Vilken underbar bild! <3

  • Äldre 25 Jun 09:56
    #2
  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 25 Jun 09:58
    #3

    Vad vackra ni är:) behövde höra dom orden nu vi gifter oss på lördag :)

  • Äldre 25 Jun 10:08
    #4

    Stort grattis till er! Vilken fin bild :)


  • CJ5
    Äldre 25 Jun 13:28
    #5

    Grattis!

  • Äldre 25 Jun 14:02
    #6

    Grattis till er! Fin bild på er =)

  • Äldre 25 Jun 23:54
    #7

    Jättefint skrivet! Jag ska försöka ta till mig de lugnande orden! Flört


    Grattis och lycka till i erat fortsatta liv tillsamans! Hjärta

  • Mustik­ka
    Äldre 26 Jun 00:02
    #8

    GRATTIIIS {#emotions_dlg.flower} och en massa kärlek till er fortsatta liv som fru och man.
    Väldigt fint skrivet och ska försöka ta det lugnt med mina bridezilla moments. Tror man glömmer allt som inte går helt rätt till endå den dagen man blir en lycklig fru. 

  • amerik­a
    Äldre 26 Jun 19:02
    #9

    Härligt med så positiva funderingar!!! Grattis till äktenskapet Skrattande

  • Äldre 26 Jun 23:29
    #10

    Stort grattis!!


Svar på tråden Tack, nu är jag en lycklig fru :-)!