• anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:38
    3002 visningar
    8 svar
    8
    3002

    Vilket placeringskort?

    Kan inte riktigt bestämma mig,, å garanterar att bilderna inte gör korten rättvisa, men vilken sort tror ni passar bäst?den som är mycket vit på är tanken att man skriver lite om gästen på i så fall, säg gärna vad ni tycker och varför :) (är visst en katt som ville vara med på bild också hehe xD)tack på förhand :D    

  • Svar på tråden Vilket placeringskort?
  • anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:39
    #1
  • anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:42
    #2
  • anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:43
    #3

    men bilderna går inte å få med :O å då har jag gjort de till minsta storlek :S hm får pröva typ ngn annan webbläsare,,

  • anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:45
    #4

  • anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:45
    #5


  • Äldre 9 Jun 21:47
    #6

    Det sista, utan det extra vita med extra text. Jag tycker det var mycket finare :)

    Och visst är det mysigt med hjälpsamma djur ;) haha


  • anothe­rplace
    Äldre 9 Jun 21:50
    #7

    Jag tycker med den haha är ifs samma som första fast jag böjde den xD så då fick man stödet ordnat med,, men funderar på om de kanske känns lite naket på kortet ändå. ngr tips? (vill ifs inte ha för mycket heller men ska man kanske ha ja badsalt haha på hela kortet?)

  • Äldre 9 Jun 21:54
    #8

    Haha jaha, smart ;) Nej, inget mer. Placeringskort ska först och främst fylla en funktion - att tala om vem som ska sitta vart. Dom ska vara enkla och lättlästa. Om dom sedan är lite fina också, så är det ett plus i kanten :P


Svar på tråden Vilket placeringskort?