• Grodpr­insens brud
    Äldre 30 May 20:12
    3036 visningar
    3 svar
    3
    3036

    ALLEVO

    Nej jag VEEET att det inte är bra att påsbanta men det lyckas varje gång (inte påsarnas fel att jag går upp mellan varven...) men nu är det lite kris... Vi gifter oss lördag v.32 alltså om tio veckor och jag har ett par kilo ner till min reservklänning och 7-8 kilo kvar för att min förstaklänning ska sitta perfekt... 

    Till saken hör att min första klänning satt bra när jag köpte den strax före jul men jag har varit sjuk typ sedan dess och bara tröstätit godis etc.. Nu vill jag bara köra "ikapp"..

    Är det någon mer som påsbantar just nu? Vi kanske kan följas åt? 


  • Svar på tråden ALLEVO
  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 30 May 21:14
    #1

    "påsbantar" inte men har ersatt mina luncher med naturdiets smoothie nu sen september förra året. Har även ändrat kosten och motionerat. Men tyvärr senaste månaden har diciplinen varit som bortblåst och jag har ätit både det ena och det andra och inte mycket till motion.


    Om ca 8-10veckor (ska ringa sömmerskan i början på augusti) för att förminska den så nu ska jag köra sista racet på viktminskningen innan den ska måttas för att sys in sen blir det att hålla vikten fram till bröllopet i september.


    Så jag tar gärna emot lite hjälp och stöttning och även ger det till andra.

  • Grodpr­insens brud
    Äldre 31 May 19:51
    #2

    Jag är inne på dag tre med bara påsar och än så länge funkar det.. Jag kombinerar med promenader eftersom man inte får hårdträna medan man bara äter påsar... Efter två veckor tänkte jag utbvärdera om jag behöver en tredje vecka för att få till det där "sista". Det mesta som försvinner i vikt de första dagarna är ju ändå mest maginnehåll, sedan börjar det ta på fettet!


  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 2 Jun 21:12
    #3

    Imorgon kommer jag börja med smoothie till frukost och lunch på vardagar. Riktig middag på kvällen. Godis och annat snask ska bort nu och karaktären ska tillbaka att tänka på kost och motion.

Svar på tråden ALLEVO