• Äldre 30 May 12:29
    1768 visningar
    5 svar
    5
    1768

    Fotografering platser i Linköping området

    Hej
    Vi ska gifta oss nu i Juni och har sagotema. Har någon några tips på bra platser att hålla bröllopsbilderna runt Linköping och Åtvidabergs området? Jag skulle helst vilja ha någonstans med vackra blommor och omgivning eller annat sagolikt.
    Vi har kollat på ekenäs slott och parker med vackra blommor men ingen av ställena är ju särskilt privata. Brukar man ta bröllopsbilder där det går folk? Eller hur hittar man en perfekt vacker miljö där man ändå kan vara lite ifred?

  • Svar på tråden Fotografering platser i Linköping området
  • Äldre 30 May 12:32
    #1

    Min moster tog jättefina bilder i trakten nånstans kring Bjärka-Säby!

  • Äldre 3 Jun 10:11
    #2

    Skogsområde på vägen mellan Åtvidaberg och Linköping är perfekta för porträtt!!!

  • Äldre 3 Jun 21:37
    #3

    Vi ska fota oss i Slattefors sluss. Den är inte så känd och det är inte så mycke folk som är där.

  • Äldre 7 Jun 15:18
    #4

    Besökte områdena kring Adelsnäs i Åtvidaberg härom dagen, ni bara MÅSTE fota er där! Det är så vackert och helt perfekt för porträtt. Såhär såg det ut! ewatson.devote.se/blogs/26202654/tisdagsbestyren.htm

  • Äldre 7 Jun 16:09
    #5

    Bjärka Säby är lite långt bort pt fel håll men vi ska åka runt och titta på övriga förslag i helgen.
    Adelsnäs verkar ju jättefint och står att parken är öppen för allmänheten så den ska vi spana in. Låter som det kan vara en park utan så mycket folk.
    Tack för alla idéer, hör av mig mer hur det blir.

Svar på tråden Fotografering platser i Linköping området