• Äldre 27 May 21:29
    9395 visningar
    46 svar
    46
    9395

    Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-27 21:31
    Nu är det bara en månad kvar till bröllopet. Jag var så duktig i början av året och gick ned sex kilo. Men nu har jag fallit tillbaka i sötsaksträsket så nu vill jag skärpa mig igen. Utmanar mig själv till en månad utan sötsaker och med mer motion. Är någon med?

  • Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!
  • Äldre 3 Jun 09:52
    #31

    Stod inför en rejäl frestelse i lördags.. Vid sommarstugan fanns det kaka, bullar, syltgrisar och choklad... Men jag tog inget Skrattande

    Idag blir det promenad med en kompis Glad

  • imoen
    Äldre 3 Jun 18:18
    #32

    Heja heja :)

  • Äldre 4 Jun 15:01
    #33

    Blev lite si och så med maten igår... Svärföräldrarnas 30 års bröllopsdag... Delade efterätt med m2b Flört pappas födelsedag på söndag... blir väl nåt liknande då...

    annars går det bra =) har uppföljning på kylskåpet om hur många dagar som är avklarade Flört

  • imoen
    Äldre 5 Jun 15:20
    #34

    Jag har varit as-förkyld i tre dagar och har inte kunnat träna som vanligt +att jag har "tyck-synd-om-mig"-ätit lakrits. Meeeen, idag är det skolavslutning för mig, så nu hoppas jag kunna ligga i lite mer. Och mitt jobb är inte så stillasittande som studierna så det är bara att köra på :)

  • Äldre 14 Jun 11:19
    #35

    Invägning idag.. Trots mens står ja på -1,5kg på 2 veckor Skrattande har fuskat en del både med det söta och med motionen...

  • Äldre 14 Jun 20:09
    #36

    Pia: skitbra! Jag måste erkänna att det inte har gått så bra för mig hittills. Får skärpa mig sista tiden.

  • MTB
    Äldre 15 Jun 11:02
    #37

    Känner mig stolt efter att precis ha sprungit en runda.
    Räknade ut att jag cyklar 2,5mil i veckan =) Jag har börjat nytt jobb som ligger lagomt långt bort för att man ska kunna cykla vilket känns jätteskönt. Kläderna börjar kännas liite lösare, men har ingen våg så har ingen aning om det är inbillning eller inte.

  • Äldre 16 Jun 00:02
    #38

    Jag har också en månad kvar till bröllopet! Tränar ganska mycket vanligtvis men ska också lägga i en extra-växel nu för att känna mig fin i min klänning på min stora dag :) I morgon blir det ut och springa 5km :)

  • Äldre 16 Jun 19:50
    #39

    Vägde 58 idag, ska helst väga 55 till bröllopet! Stolt över min springtur idag på 5km!

  • Äldre 16 Jun 19:51
    #40

    Jag gjorde 2 minuters planka också, vad är en vanlig tid för en planka? vet liksom inte om det var bra eller dåligt

  • MTB
    Äldre 16 Jun 19:57
    #41
    karamell skrev 2013-06-16 19:51:33 följande:
    Jag gjorde 2 minuters planka också, vad är en vanlig tid för en planka? vet liksom inte om det var bra eller dåligt
    2min låter som en väldigt bra tid!
    Jag brukar göra tabata planka, man kör 20s vilar 10s X 8ggr (totalt 4min) 
  • Äldre 17 Jun 09:05
    #42
    karamell skrev 2013-06-16 19:51:33 följande:
    Jag gjorde 2 minuters planka också, vad är en vanlig tid för en planka? vet liksom inte om det var bra eller dåligt
    2 minuter planka e bra Glad knappt så ja orkar 30 sek Tungan ute
    3kg klarar du galant Glad
  • Äldre 28 Jun 07:58
    #43

    3 veckor gav -1,5kg.. midsommar gav +0.6kg.. så ligger just nu på -0,9kg... Acceptabelt.. Blir efter helgen att ta nya tag igen..

    Hur går det för er andra?

  • MTB
    Äldre 28 Jun 16:54
    #44

    Det går bra =) cyklar 2,5mil i veckan och har precis uppgraderat mitt gymkort så att jag får träna flera ggr i veckan (hitills bara 2ggr).
    Vågen har jag ännu inte orkat gräva fram 

  • Josi
    Äldre 28 Jun 19:10
    #45

    Här har det gått ganska bra :) Har gått ner nästan 3 kg. Sista veckan har varit svårare för att vi har semester. Men jag fortsätter med träningen och godisförbud i en månad till :)

  • Mustik­ka
    Äldre 29 Jun 01:52
    #46

    Hej Nu strejkar jag godis, pasta ris potatis couscous. Äter grönsaker kött och frukt. Ftukt innehåller visserligen fruktsocker men kan inte leva utan. Måste ha kvar något. Gifter mig om 28 dagar vill ner ca 3- 4 kg. Går raskt en timme varje dag. Gick innan på nutrilett gick ner 4 kg men mådde ganska skit. Så testar nya vägar nu. Tror ni jag fixar viktmålet?

Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!