• Äldre 27 May 21:29
    9392 visningar
    46 svar
    46
    9392

    Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-27 21:31
    Nu är det bara en månad kvar till bröllopet. Jag var så duktig i början av året och gick ned sex kilo. Men nu har jag fallit tillbaka i sötsaksträsket så nu vill jag skärpa mig igen. Utmanar mig själv till en månad utan sötsaker och med mer motion. Är någon med?

  • Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!
  • Äldre 28 May 13:28
    #11

    Hänger med här, gifter mig den 17 augusti och vill bli av med 3-4kg. Försöker skippa socker i teet och sötsaker över lag. Dessutom försöker jag gå 9km per dag, brukar ta en och en halv timme, så det kanske inte blir nån jättefart, men jag rör på mig iallafall

  • Rosoro­chkärl­ek
    Äldre 28 May 14:13
    #12

    Jag körde Jillian Michaels 30 days shred i början av året och det hjälpte faktiskt rätt mycket. Gillade att det var korta program, och allihop fanns på Youtube... jag skall köra en månad igen nu i juni.


    rosorochkarlek.blogspot.com - Min bröllopsblogg med massor av inspiration
  • Äldre 28 May 20:39
    #13
    Rosorochkärlek skrev 2013-05-28 14:13:32 följande:
    Jag körde Jillian Michaels 30 days shred i början av året och det hjälpte faktiskt rätt mycket. Gillade att det var korta program, och allihop fanns på Youtube... jag skall köra en månad igen nu i juni.
    rosorochkarlek.blogspot.com - Min bröllopsblogg med massor av inspiration
    Kostar det något och vad går det ut på?
  • Äldre 28 May 20:53
    #14
    Sjörå skrev 2013-05-28 20:39:45 följande:
    Kostar det något och vad går det ut på?
    Finns på YouTube.. Bara följ länken dit..
  • Äldre 28 May 21:19
    #15
    HalkatlaNr1 skrev 2013-05-28 20:53:58 följande:
    Finns på YouTube.. Bara följ länken dit..
    Tack så mycket
  • Äldre 28 May 22:17
    #16

    Idag gick sådär. Började bra, men på kvällen hittade jag en öppnad chipspåse som min kära svåger lämnat här igår. Så jag åt lite chips....dumt. I morgon går det bättre!

  • stormh­elen
    Äldre 28 May 22:38
    #17
    JochP skrev 2013-05-28 22:17:11 följande:
    Idag gick sådär. Började bra, men på kvällen hittade jag en öppnad chipspåse som min kära svåger lämnat här igår. Så jag åt lite chips....dumt. I morgon går det bättre!

    Det är lätt att hamna i den fällan. Men det är bara att ta nya friska tag imorgon. Själv så har jag gått och ätit en del färska jordgubbar när sockersuget blivit för starkt. Mummmmmmmms!


    Bättre att äta frukt än massaonyttigheter. =P

  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 29 May 06:05
    #18

    Jag hänger med! Ska kunna andas denna gången jag tar på mig klänningen!! Inga sötsaker har gått bra... Men motionen är det sämre med :/

  • Fröken Fräken
    Äldre 29 May 11:42
    #19

    Jag är på! Jag ska ha en snortajt klänning i sjöjungfrumodell och behöver få till en snyggingrumpa som matchar. Hinns det på två månader tro? Jag gifter mig i början av augusti. Tips på rumpövningar?

  • Cathel­ica
    Äldre 29 May 21:58
    #20
Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!