• Äldre 27 May 21:29
    9396 visningar
    46 svar
    46
    9396

    Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-27 21:31
    Nu är det bara en månad kvar till bröllopet. Jag var så duktig i början av året och gick ned sex kilo. Men nu har jag fallit tillbaka i sötsaksträsket så nu vill jag skärpa mig igen. Utmanar mig själv till en månad utan sötsaker och med mer motion. Är någon med?

  • Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!
  • Tidbel­l
    Äldre 27 May 21:33
    #1

    Jag är med, en månad kvar här också. Har gått ner 9 kilo, 9 kvar! 

  • Äldre 27 May 21:55
    #2

    Vad duktig du har varit! Jag har spårat ur senaste månaden och ätit massa sött igen. Vill inte gå upp i vikt igen, det är ju nu man borde skärpa sig mer än nånsin.

  • imoen
    Äldre 27 May 21:57
    #3

    Ja för tusan! Jag har (bara) 3 kilo (gärna 4) kvar, men framför allt vill jag känna mig mindre hafsig och mer Stark!! Pepp!

  • Äldre 27 May 22:04
    #4

    Jag har som plan att sluta helt med sötsakerna, röra på mig varje dag. Antingen cykla till jobbet eller gå promenad på kvällen.

  • Josi
    Äldre 27 May 22:14
    #5

    Jag hänger på! Har 2 månader kvar och vill helst gå ner 6 kilo! Inget godis alls? Det låter perfekt!

  • Tidbel­l
    Äldre 27 May 23:07
    #6

    Jag springer en mil om dagen och tränar styrketräning 5 dagar/vecka. Har tränat styrkelyft i flera år så nu har jag fått ändra fokus helt. Bort med allt! Haha

  • Äldre 28 May 06:19
    #7

    Jag är med. 2,5 månader kvar och några kilo ska bort så att klänningen passar bättre. Har som mål att röra på mig minst 30 min per dag. Det lyckas man ofta klämma in utan alltför stora ansträngningar. Har försökt träna 1 timme per dag men då blir det oftast inte alls eftersom annat kommer i vägen. Så mitt tips är att sätta upp rimliga mål. Då når man dem. 

  • mrs2b
    Äldre 28 May 06:49
    #8

    Jag är också på! Mindre än 1 månad kvar. Vill bli strarkare, kanske tappa någon cm och skippa godiset fram tills dess. 
     

  • Josi
    Äldre 28 May 08:26
    #9

    Ja, 30 minuter ska jag också försöka med. Har verkligen märkt den här vintern att jag är kraftigt sockerberoende!

  • stormh­elen
    Äldre 28 May 10:10
    #10

    Jag hänger på det här! =D Behöver också få en dask i ändan med sötsnaskandet. =P


    Jag har förvisso 3 månader kvar till dagen D, men behöver ta tag i skaen på allvar nu.


    Nu kör vi! =D

Svar på tråden Sista rycket, en månad kvar! Utmaning!