• Teresa­81
    Äldre 10 May 12:19
    49340 visningar
    22 svar
    22
    49340

    Smink och håruppsättning Stockholm!?

    Jag letar med ljus och lykta efter en bra make-up artist i Stockholm som även gör bruduppsättningar. Jag hittade en tack vare en gammal tråd men hon var tyvärr redan uppbokad :( Jag skulle gärna vilja ha era rekommendationer för att det är svårt att veta om de verkligen är bra utifrån deras hemsida..

  • Svar på tråden Smink och håruppsättning Stockholm!?
  • Solblo­mman
    Äldre 21 Oct 21:04
    #11
  • Äldre 21 Oct 22:06
    #12

    Jag har bokat Fanny Lagerwall, ganska dyr men verkar väldigt duktig!

  • annief­em
    Äldre 27 Oct 20:22
    #13

    Kolla beautyguiden.se, hittade min frisör där och är väldigt nöjd! :)

  • Nettan­69
    Äldre 27 Oct 20:49
    #14

    Jag har bokat Mia van Staden. Eftersom jag har kort hår så tar hon 1500kr för provsmink + brudsmink + håruppsättningen. 

    Är supernöjd med provsminkningen och håruppsättningen vi bestämt. Snart dax för bröllopet! 11/12-13 Kyss 

  • Nettan­69
    Äldre 27 Oct 20:51
    #15

    Ja, hon kommer även till platsen för vigseln och fixar till mig. 

    www.miaangelibei.com/Home_2SE_2.html 

  • Äldre 11 Oct 15:39
    #16
    Jag skulle ABSOLUT INTE rekommendera Mia van Staden!SkrikandesSkrikandesSkrikandes Död Jag har varit och gjort provuppsättning hos henne innan bröllopet för 1000 SEK. Det var katastrofalt dåligt! Jag såg ut som en trans efteråt och håruppsättning var hemskt... Hon kan inte jobba med hår eller ansikte. Och hennes smink, usch, inga markeringar på nånting, bara mängden med konstiga smutsiga lådor. Hon är ingen professionell! Det var inte så mycket tid kvar innan bröllopet för att hitta någon annan som kan göra bruduppsättning men jag lyckades. Gjorde uppsättning i stan och blev jätte nöjd! Trots det kostade 5000 SEK plus 1000 SEK som jag slängde på provuppsättning hos Mia.
  • Äldre 21 Nov 22:34
    #17

    Gabriella Elio, är väldigt duktig o kan sin grej när det kommer till smink men är också dyr. Hon provsminkar dig i Södertälje där hon äger/jobbar på makeup store, och lyckas sälja dig massa smink du egentligen inte behöver, jag köpte smink för 3000-3500kr o kanske använt smink för 1000kr. När det kommer till att boka tid på självaste dagen gav hon mig ingen exakt tid trots att jag mailade flera ggr. Hon hänvisade att de andra brudarna hon skulle sminka inte kunde ge henne tider. Till slut mailade jag ngn månad innan o då bad hon mig sluta höra av mig o att hon hör av sig när de andra brudarna kommit med sina önskemål. När hon väl kom på bröllopsdagen stod hon o pratade ett annat språk med min frisör (ett språk jag inte kan) medan hon fixa mig.

  • Äldre 24 Nov 16:15
    #18

    Hej kika på vår site Suavoo.com. Vi levererar skönhetstjänster till våra kunders önskade plats. Kan vara hemmet, kontoret eller hotellet. Alla våra stylister är sjukt grymma. Du kan boka via webben www.suavoo.com eller ladda ner appen eller så maila på: simona@suavoo.com  :) 

  • Äldre 13 Jun 11:12
    #19

    Jag kan verkligen varmt rekommendera Mia Van Staden!! Hon är professionell, lyhörd och en fantastisk fin person att ha att göra med. Jag blev supernöjd med min sminkning! {#emotions_dlg.flower}  www.miaangelibei.com

  • Äldre 13 Jun 15:23
    #20

    Matilde Hylander är bra och jättetrevlig. info@beautybytilde.se

  • Äldre 17 Jun 17:46
    #21

    Hej, vi är en tjänst som erbjuder makeupartister och hårstylister i bl.a Stockholm. 
    Alla våra stylister är superduktiga. 

     Besök oss på www.suavoo.com eller kontakta oss på: hello@suavoo.com 

    Vi gör hundratals av bröllop så du kan känna dig säker med att våra stylister utför ett suveränt jobb. 

     Hälsningar, Amanda 


  • Dashl Book The Look
    Äldre 11 Jan 13:54
    #22
    Hej!

    Hos Dashl.se kan ni boka noga utvalda hår-och skönhetsstylister som gör makeup, hårstyling, spraytan, naglar, fransar-och bryn; hemma hos dig!

    Vi kan hjälpa dig med det perfekta paketet så att du kan lämna över alla skönhetsbehandlingar till oss, och luta dig tillbaka på din stora dag!

    Mejla oss till hello@dashl.se så hjälper vi dig!

    Här kan ni se lite bilder på jobb från av Dashls stylister:
Svar på tråden Smink och håruppsättning Stockholm!?