• NBFN
    Äldre 10 Apr 19:50
    3830 visningar
    9 svar
    9
    3830

    Augusti 2014

    Finns en sådan här tråd innan?

    Om inte så startar den här och nu!!

    Vi gifter oss i augusti 2014, har inte bestämt datum än och alltså inte kommit längre än till drömmar, planer, funderingar osv. Men som vi längtar och glädjer oss!

    Alla blivande augusti14-brudar där ute - Här samlas vi och babblar av oss om allt från drömmar och planer till tips och idéer, bilder på klänningar och dekoration, funderingar osv., allt som rör sig i våra huvuden!

    Berätta gärna lite om dig själv och er som par:

    - Ålder
    - Stad/Län
    - När förlovade ni er?
    - Var vill ni gifta er?
    Ja, allt som kan vara roligt att berätta och läsa! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augusti 2014
  • NBFN
    Äldre 10 Apr 19:55
    #1
    *puffelipuff*
  • NBFN
    Äldre 10 Apr 21:47
    #2
    *puffelipuffpuff*

    Jag kan väl omöjligt vara ensam om att säga ja till min m2b i augusti-14 Flört
  • NBFN
    Äldre 10 Apr 22:05
    #3
    *puffelipuffpuffar* för sista gången här nu Flört
  • NBFN
    Äldre 10 Apr 22:09
    #4
    Ålder: 24 resp. 34

    Stad/Län: Stockhom

    Förlovning: Efter en lång period av inneliggande på sjukhus och neurorehab fick jag äntligen komma hem på permission över jul. På julaftons morgon, till grötfrukost innan avfärd till min mor, ställde sig min underbara man på knä och friade. Med tårar i våra ögon kastade vi oss om varann - Det var ett självklart ja!

    Vigsel: Ingen av oss har anknytning till någon kyrka, men vill väldigt gärna viga oss kyrkerligt, så vi har försökt hitta kyrka i anknytning till en bra festlokal. Tillslut har vi nu hittat en fin restaurang/festvåning vid Liljeholmen och ska senare under våren besöka s:t Sigfrids kyrka som ligger några hundra meter därifrån, hoppas på att den är så trevlig som den verkar av bilderna att döma :)
  • Äldre 14 Apr 18:23
    #5

    Kul med en tråg för augisti 2014.

    Jag och min m2b gifter oss 16 augusti 2014.

  • Sosofi­e
    Äldre 16 Apr 21:53
    #6

    Vad roligt med en tråd för oss som säger ja i augusti 2014! :)

    Ålder: 24 resp. 27

    Stad: Stockholm

    Förlovning: Min blivande gick ner på knä huxflux en natt när vi lagt oss för att sova. Blev självklart ett ja!  

    Vigsel: Har inte hunnit planera såå mycket men klart tankarna har snurrat. Vi vet att det blir borgerligt iallafall i mina föräldrars trädgård eftersom ingen av oss tror. Sedan blir det stor middag och fest även det hos mina föräldrar!

    Så kul med en sådan här tråd. Hur långt har ni andra kommit i planerna? Tema, mat, fest osv? 

  • Äldre 16 Apr 21:57
    #7

    finns en annan tråg som heter augusti 2014! som det är mer aktivitet i. Rekomenderar den.

  • Äldre 10 Sep 11:10
    #8

    Jag hoppar in i alla Augustitrådar!

    Är sjukt peppad

    Vi är 29/33
    - Ålder 29/33
    - Stad/Län Halland
    - När förlovade ni er? 3/6-2007
    - Var vill ni gifta er? Göteborg

    Vi gifter 23/8-2014 <3

    Vi har bokat kyrka och prelbokat ett ställe att ha festen på
    Festen kommer antagligen bli på ett vitt slottliknande ställe, man får ta med egen mat och alkohol det är prio vi vill bjuda på allt!!

    Klänning inte funnen än, ska på provning nästa vecka kan bli att jag designar en själv, har hittat överdelar jag gillar men inte kjol och tvärtom.. vill ha något med spets :)

    har fixat material till save-the-date kort som jag ska göra själv.. har bestämt att färgerna för allt ska ga i ton med silver ljusrosa och detaljer i svart..  känns lite jobbigt att jag nu kanske kommi tpå mig själv med att jag inte kommer göra dom så snygga som jag tänkt mig i mitt hivud dock.. hahaha

    tell me more!!

    <3

  • Äldre 18 Dec 17:31
    #9

    Har alla hoppat över till andra tråden som heter augusti 2014 eller är ni aktiva här?

Svar på tråden Augusti 2014