• Lillla­n
    Äldre 9 Apr 11:49
    7679 visningar
    21 svar
    21
    7679

    November bröllop fler?

    Jag och Min sambo har valt att gifta oss den 9November i ett kapell.
    Fler än vi som gör den tråkiga månaden rolig?

     Följas åt och dela pyssel ideer osv?

  • Svar på tråden November bröllop fler?
  • Anna25
    Äldre 1 May 20:38
    #1

    Hej!

    Vad kul! Jag och min Marcus ska också gifta oss den 9e nov :)

    Jag vill jättegärna dela och få tips och ideér. Vi är båda studenter så allt är till hjälp 

  • Lillla­n
    Äldre 2 May 02:12
    #2

    Åh vad kul:) jag studerar just nu också, till undersköterska spec. Akut. Ni? Har ni påbörjat något pyssel? :)

  • Anna25
    Äldre 2 May 07:52
    #3

    Jag läser sista året till gymnasielärare och Marcus läser teologi på Örebro missionsskola.

    Vi har inte börjat alls mycket. Min syster gifter sig i juli och där är jag brudtärna så jag fokuserar på det först

    Men vi har tänkt lite och tänker vitt och silver som basfärger.  Inbjudningskorten har jag tänkt göra i sommar
    då jag jobbar natt och inte har så mycket att göra.  

  • ETNove­mber
    Äldre 11 Aug 20:46
    #4

    Här är en till, 16 november för våran del!

  • Lillla­n
    Äldre 17 Aug 00:51
    #5

    Hur går det för er? Mycket kvar att göra?
    jag försöker få ner allt på papper, så amn inte missar något..

    Min bästavän/tärna har hjälp mig med det mest, och börjar faktiskt nu bli lite nevös , fast på ett bra sätt :) 

  • Tess88
    Äldre 19 Aug 21:32
    #6

    Fredagen den 22a november ska jag och min fästman gifta oss

  • Lillla­n
    Äldre 25 Aug 19:59
    #7
    Tess88 skrev 2013-08-19 21:32:21 följande:
    Fredagen den 22a november ska jag och min fästman gifta oss
    Grattis=) hur går det med planeringen? har du kommit långt? =)
  • Äldre 26 Aug 12:42
    #8

    här är en till som gifter sig 9/11

    Tycker november är en magisk månad =) 

  • Tess88
    Äldre 27 Aug 10:02
    #9

    Lilllan skrev 2013-08-25 19:59:42 följande: Tess88 skrev 2013-08-19 21:32:21 följande: Fredagen den 22a november ska jag och min fästman gifta oss Grattis=) hur går det med planeringen? har du kommit långt? =)Tack så mycket och stort grattis till dig med !  Det som vi har bokat är: Kyrka, lokal, sångare, frisör och smink Vi har dock inte hunnit gå till lokalen och pratat om mat, dekorationer mm så det känner jag mig stressad över.. Brudklänning och 2 st slöjor är inköpta !! Längtar tills butiken får in min klänning så jag kan prova och se hur den ser ut på i rätt storlek, den som de hade i butiken var flera storlekar för stor. Hur ligger du till i planeringen ? Vart kommer ert bröllop att vara ? Antal gäster ?  Jättekul att få följa andra november brudar !

  • Lillla­n
    Äldre 29 Aug 10:50
    #10

    Vi kommer ha ca 100gäster:) Lokal är bokad (holken i silverdalen), kapell bokat, sångare bokat, Hotell för de som behöver även för mig och blivande man bokat. Dj boka Och tårtorna bokade. Vi har mest dekoration kvar att gör. Bordsplaceringen är också Klar:) Vårt bröllop kommer hålla till i silverdal (Sollentuna) :) ni då?

Svar på tråden November bröllop fler?