• Katjak­nas
    Äldre 2 Apr 23:08
    2060 visningar
    6 svar
    6
    2060

    Brudtärne lunch

    Jag ska nu på lördag äntligen gå och kolla på bröllopsklänning tillsammans med mina närmaste såsom brudtärna, mamma och närmaste vänner och skulle vilja bjuda dom på lunch som tack för att dom följer med. Och nu undrar jag om någon har något förslag på ett trevligt matställe med inte alltför dyra priser där man kan sitta i lugn och ro och diskutera klänningarna sen efter att man gått en runda i butikerna...Jag bor i Stockholm och det måste vara centralt då vi ska vidare och kolla fler butiker efter lunchen 

  • Svar på tråden Brudtärne lunch
  • Äldre 2 Apr 23:23
    #1

    Det finns en libanesisk restaurang med jättegod mat precis mittemot brudbutiken "Drottninggatan Brud och fest". Jag var där med min mamma när vi hade varit och tittat på brudklänningar och det var väldigt lugnt och mysigt. Jag vet dock inte vad restaurangen heter, men om du ska till "Drottninggatan Brud och fest", så hittar du den :)

  • Katjak­nas
    Äldre 2 Apr 23:27
    #2

    Tusen tack, är halvlibanes så det skulle ju passa alldeles urmärkt :)

  • Äldre 3 Apr 07:48
    #3
    kitkät skrev 2013-04-02 23:23:09 följande:
    Det finns en libanesisk restaurang med jättegod mat precis mittemot brudbutiken "Drottninggatan Brud och fest". Jag var där med min mamma när vi hade varit och tittat på brudklänningar och det var väldigt lugnt och mysigt. Jag vet dock inte vad restaurangen heter, men om du ska till "Drottninggatan Brud och fest", så hittar du den :)
    Kan det vara Underbar du menar? Den ligger långt upp på Drottninggatan iallafall.
  • hedvig
    Äldre 3 Apr 08:55
    #4

    Vapiano?Alla gillar väl pasta :)

  • Äldre 3 Apr 09:31
    #5

    Varför inte Afternoon tea någonstans. Finns på Grand hotel, Diplomat, Lady Hamilton, Berns m. fl. Supermysigt och festligt.

  • Katjak­nas
    Äldre 18 Apr 18:23
    #6

    Tack alla!! Det blev Vapiano och vi fick en såå mysig lunch och jag hittade dessutom min drömklänning så nu är den köpt:)

Svar på tråden Brudtärne lunch