• MoM130­713
    Äldre 16 Mar 11:30
    2618 visningar
    4 svar
    4
    2618

    Hawaii?

    Hej hopp,


    Vi har beslutsångest,vad det gäller vår bröllopsresa. Just nu tittar vi på Hawaii, någon som har varit där eller ska åka dit?


     


    Kram kram

  • Svar på tråden Hawaii?
  • MTB
    Äldre 16 Mar 17:25
    #1

    Hawaii är jättefint, särskillt Maui. =) (vi var endast på Maui och Ohau)
    Vi var där nu i februari och såg valar från stranden i princip varje dag, delfiner o sköldpaddor fanns det också gott om. Honolulu var däremot ingen jättehit i mina ögon... 

  • Äldre 16 Mar 21:07
    #2

    Jag har varit i Honolulu för väldigt många år sedan och det var väl kul men jag tror inte att jag skulle välja att åka dit igen. Trevligt om man gillar mixen större stad och bad dock.

  • MoM130­713
    Äldre 17 Mar 02:06
    #3

    Tack för era svar, vi funderar på att åka till Maui eller Ohau i juli på smekmånad men har inte riktigt bestämt oss än. Vilket hotell bodde ni på? Hur var priserna?


     


    Tacksam för alla tips

  • MTB
    Äldre 17 Mar 08:44
    #4

    På Maui bodde vi på ett jättegulligt litet B&B Pineapple inn som jag varmt kan rekomendera. Mark & Steve som tar hand om stället är jättegulliga, det finns även pool i trädgården.
    www.pineappleinnmaui.com

    Bil måste man ha, våran mustang cab. kostade ca 5000 för en vecka.
    Det tog ca 30 min att lfyga mellan öarna så det är varken svårt eller jobbigt att byta ö mitt i vistelsen. 

    Köp Lonely planet, det finns jättemycket man kan göra på hawaii förutom att ligga på stranden. =) 

Svar på tråden Hawaii?