• johbeh
    Äldre 6 Feb 15:55
    16222 visningar
    91 svar
    91
    16222

    15 juni 2013

    Här kan kanske alla brudar och brudgummer samlas som ska gifta sig den 15 juni 2013! Tillsammans kanske vi kan bolla ideér eller problem som uppkommer på vägen fram! Kyss Eller bara tjata om allt möjligt..

  • Svar på tråden 15 juni 2013
  • Hils
    Äldre 3 Apr 15:15
    #61

    Hej! Jag har inte haft ett konto här förut men nu när jag såg att det till och med finns en tråd för 'vår' dag var jag tvungen att skaffa ett. Kul! Glad
    Vi har bokat lokal, kyrka, präst, solist och buss. Klänning, smink och hår på god väg, likaså maten. Så de större grejerna som är kvar är väl fotograf, DJ, dekoration och inhandling av alkohol. Har inte skickat inbjudningskorten ännu heller men skickade 'save the date' kort för ett bra tag sedan så känns inte som ett problem.

    Jag har en fråga- kommer ni ha en 'reservklänning'? Med det menar jag en enklare klänning att byta till om katastrofen skulle vara ett faktum och jag- eller någon annan- skulle spilla ett helt glas rödvin eller brunsås eller något annat hemskt skulle hända (ryser vid tanken).

  • Hils
    Äldre 3 Apr 15:23
    #62
    Övi skrev 2013-03-10 22:53:40 följande:
    Inbjudningarna är skickade för flera veckor sedan, klänningen är köpt,festprogrammen är klara. Det är så mycket kvar som jag måste ta tag i. Eftersom festen hålls i en bystuga hade jag önskat att piffa rummet lite mysigare än allt furu men vet inte hur. Ev tyg men jag har inte lust att lägga ner hur mycket som helst på att pynta heller. Vi får se hur det blir. Någon som har förslag? Jag har pratat med florist angående den buketten jag har tänkt och blir besviken eftersom Ranunklerna tydligen har blommat över då. Så nu är jag inne på pioner. Jag har lyssnat med en gammal klasskompis till mig och Calle som är superduktg att sjunga och spela gitarr om hon vill spela i kyrkan. Så jag håller tummarna här hemma att hon inte jobbar med annat den helgen. Här är en bild på min ring.. Längtar tills jag får bära den på heltid :)
    IKEA har tyllgardiner som heter LILL och som kostar 39 kronor för ett par. Tror de kan vara fina att dekorera med, man borde även kunna sätta pärlor etc i dem om man vill. De är både långa och breda så blir nog effektfullt.
  • johbeh
    Äldre 10 Apr 19:46
    #63
  • johbeh
    Äldre 10 Apr 19:48
    #64

    Nu kan jag inte posta bilder! eller göra radbryt.. Men menTänkte visa ett par örhängen som jag beställt från Etsy som kom idag. De är superfina och jag är jättenöjd..de visas annars på www.johanna.4rok.se      

  • johbeh
    Äldre 10 Apr 19:52
    #65

    Idag ringde även prästen så sambo och jag ska träffa honom nästa onsdag. Känns bra att göra det i tid! Men tiden har börjat rulla på för fort nu tycker jag. Var även inne till en hudterapeut och beställde tid till nästa vecka för en liten behandling..

  • johbeh
    Äldre 13 Apr 16:44
    #66

  • johbeh
    Äldre 13 Apr 16:45
    #67

    wow det gick! Här kommer bilden på örhängena :)

     

  • lillap­ia
    Äldre 13 Apr 19:02
    #68
    johbeh skrev 2013-04-13 16:44:19 följande:


    Så vacker =). 
  • lillap­ia
    Äldre 13 Apr 19:03
    #69
    johbeh skrev 2013-03-27 19:44:50 följande:
    Min sambo skrattar åt mig när jag säger att jag kommer ta ledigt hela veckan innan vigseln? Någon mer som ska vara ledig eller kör ni på som vanligt :)
    Jag har mammaledig just nu så jag kommer vara ledig =).. 
  • lillap­ia
    Äldre 13 Apr 19:05
    #70

    Har ni någon blogg? Skulle vara roligt att följa..
    Annars har jag blogg www.lillapia.blogg.se, där skriver jag mesta om bröllop och allt möjligt =).  

Svar på tråden 15 juni 2013