• Tuvest­am
    Äldre 31 Jan 17:24
    4731 visningar
    6 svar
    6
    4731

    Florist i Lund

    Hej!


    Är det någon som känner till en bra florist här i Lund och som inte är alldeles för dyr. När ska man börja kolla upp det? Vi gifter oss midsommarafton :)


    Jätte tacksam för svar :)

  • Svar på tråden Florist i Lund
  • Äldre 31 Jan 18:09
    #1

    Rekommenderar blomsterpigan i malmö! Så duktig! Pris har jag dock ingen aning om.

  • Tuvest­am
    Äldre 31 Jan 19:16
    #2

    Tack! Jag ska kolla upp det :)


     


    Tessla skrev 2013-01-31 18:09:37 följande:
    Rekommenderar blomsterpigan i malmö! Så duktig! Pris har jag dock ingen aning om.
  • Äldre 31 Jan 21:34
    #3

    Knopp och Stjälk inne i Dalby centrum kan jag verkligen rekommendera. När en kompis fick barn hade jag stickat två par sockar och skulkle hitta en fin bukett som matchade i färg. Det var inte så svårt men det roliga var att hon rullade ihop sockarna och fäste dem som extra blommor i buketten!


    Innovativ tjej som säkert skulle vara öppen för olika idéer och har uppenbarligen väldigt bra fantasi själv :).

  • Tuvest­am
    Äldre 31 Jan 23:41
    #4
    Allis skrev 2013-01-31 21:34:18 följande:

    Knopp och Stjälk inne i Dalby centrum kan jag verkligen rekommendera. När en kompis fick barn hade jag stickat två par sockar och skulkle hitta en fin bukett som matchade i färg. Det var inte så svårt men det roliga var att hon rullade ihop sockarna och fäste dem som extra blommor i buketten!


    Innovativ tjej som säkert skulle vara öppen för olika idéer och har uppenbarligen väldigt bra fantasi själv :).


     


    I Dalby? Jag ska kolla upp det oxå. Tack så mycket. Det känns bra att ha lite olika förslag :) Haha, snacka om bra fantasi alltså. Måste ha varit fräckt som attan :)
  • änglaf­lickan
    Äldre 3 Apr 14:32
    #5
    Tuvestam skrev 2013-01-31 17:24:05 följande:

    Hej!


    Är det någon som känner till en bra florist här i Lund och som inte är alldeles för dyr. När ska man börja kolla upp det? Vi gifter oss midsommarafton :)


    Jätte tacksam för svar :)


    Jag beställde min brudbukett på weddingflowers.se och blev jättenöjd.
    Jag fick min brudbukett precis som jag ville ha den och till ett bra pris.
    Här får man också en timmes gratis rådgivning. Man kan hämta den i Lund eller få den levererad.
    Du kommer inte att ångra dig!! Lycka till.
  • Tuvest­am
    Äldre 3 Apr 15:31
    #6
    änglaflickan skrev 2013-04-03 14:32:48 följande:
    Jag beställde min brudbukett på weddingflowers.se och blev jättenöjd.
    Jag fick min brudbukett precis som jag ville ha den och till ett bra pris.
    Här får man också en timmes gratis rådgivning. Man kan hämta den i Lund eller få den levererad.
    Du kommer inte att ångra dig!! Lycka till.
    Okej, jag ska kolla upp det :) Tack så jätte mycket :D
Svar på tråden Florist i Lund