• Murge
    Äldre 28 Jan 20:50
    12913 visningar
    12 svar
    12
    12913

    Söker en saxofonist! =)

    Jag söker efter en saxofonist till våran vigseln. Jag ääälskar saxofon spel, det är så vackert och vill jätte gärna få tips på vart jag ska vända mig!
    Vigseln äger rum i Stockholm.

    H.E.L.P!!!

  • Svar på tråden Söker en saxofonist! =)
  • Äldre 28 Jan 21:07
    #1

    Maila den här killen! Han är grym! markus_fahlgren@hotmail.com !


  • Murge
    Äldre 28 Jan 21:09
    #2
    Sörön10 skrev 2013-01-28 21:07:20 följande:
    Maila den här killen! Han är grym! markus_fahlgren@hotmail.com !

    TACK!! Det ska jag göra nu på direkten!
    =)

  • Äldre 28 Jan 21:28
    #3

    Gör så! han var med oss och spelade på vår bröllopsfest!


  • Murge
    Äldre 28 Jan 21:37
    #4
    Sörön10 skrev 2013-01-28 21:28:53 följande:
    Gör så! han var med oss och spelade på vår bröllopsfest!
    Grymt! Hur mycket betalade ni och hur många låtar körde han? Jag mailade honom precis =)
  • Äldre 28 Jan 22:15
    #5
    Murge skrev 2013-01-28 21:37:08 följande:
    Grymt! Hur mycket betalade ni och hur många låtar körde han? Jag mailade honom precis =)
    Han var med och spelade på festen och vi brukar spela tillsammans! Han är iaf väldigt duktig!
  • Äldre 29 Jan 11:58
    #6

    Nice! Vi hade ett band där en av dem spelade saxofon, blev jättebra! Tyvärr är detta band verksamma i norrland :/ annars hade jag gärna tipsat

  • Äldre 29 Jan 13:41
    #7

    Jag kan tipsa om en god vän som heter Joel Karlsson, han spelar tenorsaxofon samt tvärflöjt och klarinett.
    Du kan maila honom om ett ljudprov på: j.karlsson91@gmail.com

     

  • Murge
    Äldre 4 Feb 15:42
    #8
    SelenOzan skrev 2013-01-29 13:41:06 följande:
    Jag kan tipsa om en god vän som heter Joel Karlsson, han spelar tenorsaxofon samt tvärflöjt och klarinett.
    Du kan maila honom om ett ljudprov på: j.karlsson91@gmail.com
    Tack så jätte mycket för tipset!!!
  • lovisa­s
    Äldre 7 Jun 07:49
    #9

    Hej!

    Ser att du sökt efter saxofonist i sthlm, söker efter en själv. Fick du tag i någon och vad tog han/hon för pris för att spela under vigseln?

    Vi har en person som vill ha 4500 kr under bordet för att spela fyra låtar á 2 min/st, det är väl sjukt dyrt? Eller tar man sådana priser nu för tiden?

    /Lovisa

  • Saxofo­nistjo­visst
    Äldre 11 Jul 14:42
    #10

    Hejsan! 4500 låter lite dyrt men det beror ju såklart på vem det är. Jag är saxofonist och spelar i ett ganska stort band. Dock så spelar jag nästan alla dagar detta året men om jag skulle vara ledig hade jag kunnat spela lite billigare för att jag tycker det är spännande och kul.

  • Äldre 11 Jul 14:53
    #11

    Vi har en saxofonist i bandet som ska spela på vårt bröllop nästa helg. Dem heter Soulexplosion och är baserade i Stockholm. Saxofonisten heter Lina - kolla med henne!


    http://www.soulexplosion.nu


     

  • Äldre 1 Aug 23:27
    #12

    Hej. vet om att jag skriver i en väldigt gammal tråd men fick du tag på en saxofonist?

Svar på tråden Söker en saxofonist! =)