• Anonym (längt­ar)
    Äldre 22 Jan 12:07
    294091 visningar
    1436 svar
    +2
    1436
    294091

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Äldre 3 Jun 15:20
    Ankan skrev 2016-05-30 07:03:14 följande:

    Grattis! Vad kul att allt gick bra (eller nästan i alla fall). Det som strassbruden säger är sant, bilderna blir bättre med moln, regnet syns oftast inte alls på bilderna, så det blir inget "minne" på det.

    Berätta lite om du vill, vad gjorde ni, vad var ditt favoritögonblick osv

    Vi håller på att påminna gästerna om osa, 1 juni vill vi veta. Nu har vi fått svar från dem mesta, bara en eller två kvar. Ikväll ska vi provsmaka bröllopsmenyn.Hindersprövningen ligger framme och den ska skickas iväg i veckan. Min mamma och jag har tillbringat hela lördagen med att sy bordsdukar. Mycket som händer och allt är så spännande!p


    Härligt.. Och spännande.. När är det ni gifter er?

    Får väl se hur bilderna blir det blåste rät mycket med. Men några bilder tog vi i en bokskog de blir nog bra...

    Vårt bröllop var ganska litet. Vi började med fotografering. Sen åkte vi ut till kapellet dit kom vi typ en minut innan det skulle börja. Under vigseln spelade vår son trumpet ( den blomstertid) och han och vår andra son och deras kusin sjöng Idas sommarvisa. Min kusin sjöng det vackraste. Det gick väldigt fort där. Tjoff så var det över det jag varit mest nervös för. Prästen är otroligt bra han lugnade mig mycket så när vi gick in var jag knappt nervös längre.

    Efter det så var det gratulationer och riskastning. Innan vi åkte til festlokalen där vi intog middag och tårta. Det blev något tal.

    När vi var klara med det gick vi hem till oss där vi fortsatte festen med lite musikquiz och presentöppning och bara hade det trevligt och pratade. ????

    Jag vet inte om jag har några favoritögonblick tycker det var bra alltihop. Men njut under dagen det går så himla fort...
  • Äldre 4 Jun 12:55

    Överlycklig, precis varit och hämtat min brudklänning :)

  • Äldre 5 Jun 08:54

    Hej! Igår köpte mannen min vigselring.

    Imorgon 14.00 smäller det <3 (borgerlig vigsel hemma i trädgården)

    Kommer att bli så mysigt <3

  • Äldre 6 Jun 15:03
    JonnaAndre skrev 2016-06-04 12:55:00 följande:

    Överlycklig, precis varit och hämtat min brudklänning :)


    Va kul! Får man se bild? :)


    Rosalee skrev 2016-06-05 08:54:22 följande:

    Hej! Igår köpte mannen min vigselring.

    Imorgon 14.00 smäller det <3 (borgerlig vigsel hemma i trädgården)

    Kommer att bli så mysigt <3


    Grattis! Hoppas att det blev en fantastisk dag med mycket kärlek :D

    Själv är det 10 dagar kvar och vi känner oss taggade, men nervösa. Har några små grejer kvar att fixa sen är det dags! 

  • Anonym (Nyårs­tjej)
    Äldre 7 Jun 19:57
    Strassbruden2016 skrev 2016-05-25 17:50:09 följande:
    Det var alldeles nytt, testade plus på natten vid 23 tiden när vi kom tillbaka till hotellet. Vi hade ju försökt med ägglossningstabletter så vi visste att chansen fanns. Jag börja må illa onsdagen innan bröllopet men trodde det var pga stress, trots jag vet hur mitt graviditetsillamående är. Testa neg både ons, tors, fredag och lördag morgon. Så det var den bästa bröllopspresenten.
    Wow, så underbart!!! :)
  • Äldre 8 Jun 14:57

    Vad kul med alla bröllop!

    Inte vart inne på.flera månader och kul att läsa om allas bröllop. Och snart är det 5månader sen vi gifte oss ????

    Tiden går så himla fort!

    Lycka till ni som har det framför er fortfarande!

  • Äldre 10 Jun 10:00
    Tenshi skrev 2016-06-06 15:03:46 följande:

    Va kul! Får man se bild? :)


    Rosalee skrev 2016-06-05 08:54:22 följande:

    Hej! Igår köpte mannen min vigselring.

    Imorgon 14.00 smäller det <3 (borgerlig vigsel hemma i trädgården)

    Kommer att bli så mysigt <3


    Grattis! Hoppas att det blev en fantastisk dag med mycket kärlek :D

    Själv är det 10 dagar kvar och vi känner oss taggade, men nervösa. Har några små grejer kvar att fixa sen är det dags! 



    Så här ser den ut
  • Äldre 10 Jun 13:01

    Igår hade vi vår provfotografering, vi ska få bilderna i nästa vecka men fick en förkik redan idag :) Det är Malin Norlén som har tagit bilden.

  • Äldre 10 Jun 13:46

    Vilka fina bilder på er alla. Alla som har gift sig, och fått sina klänningar och givetvis även på er provfotograferinger zoet

  • Äldre 10 Jun 16:35

    Efter 13 år tillsammans fick jag den 21 maj äntligen bli min älskades hustru. Hela dagen var perfekt, allt från vädret, till gästerna, vigseln, mottagningen, maten, hotellrummet, kan inte ha önskat en bättre dag Hjärta

     

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)