• Anonym (längt­ar)
    Äldre 22 Jan 12:07
    292976 visningar
    1436 svar
    +2
    1436
    292976

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Äldre 25 May 21:11

    imorgon är det 100 dagar kvar för oss som gifter sig 3/9!!!

    hindersprövningen är ifylld, sambon har (efter en del velande) bestämt sig hur han vill ha kring efternamn, så den blanketten är också ifylld

    DET BÖRJAR NÄRMA SIG!

  • Äldre 25 May 21:40
    sharkski skrev 2016-05-25 21:11:43 följande:

    imorgon är det 100 dagar kvar för oss som gifter sig 3/9!!!

    hindersprövningen är ifylld, sambon har (efter en del velande) bestämt sig hur han vill ha kring efternamn, så den blanketten är också ifylld

    DET BÖRJAR NÄRMA SIG!


    Visst är det pirrigt?! Började kännas på riktigt när blanketten från SV kom tillbaka.

    För oss är det 23 dagar kvar, och nervositeten och stressen kommer nu! Längtar ihjäl mig!! Solig
  • Äldre 27 May 21:25

    Då har kvällen före den stora dagen kommit. Har känt mig ganska lugn idag ändå men nervös är jag allt.

    Tyvärr har min förlovningsring försvunnit idag ????

    "Solade" lr gjorde spraytan igår och tog då av mig ringen och la den på en byrå. Nu när jag skulle ta på mig den var den borta. Har letat som en galning. Får förhöra sönerna i morgon se om de sett den.... Typiskt. Har haft den i över tio år och den har aldrig varit borta...

    Lycka till alla som gifter sig imorgon!

  • Äldre 28 May 12:23
    Helle skrev 2016-05-27 21:25:52 följande:

    Då har kvällen före den stora dagen kommit. Har känt mig ganska lugn idag ändå men nervös är jag allt.

    Tyvärr har min förlovningsring försvunnit idag ????

    "Solade" lr gjorde spraytan igår och tog då av mig ringen och la den på en byrå. Nu när jag skulle ta på mig den var den borta. Har letat som en galning. Får förhöra sönerna i morgon se om de sett den.... Typiskt. Har haft den i över tio år och den har aldrig varit borta...

    Lycka till alla som gifter sig imorgon!


    Hoppas du hitta ringen. Och lycka till idag
  • Äldre 29 May 13:24

    [quote=4429609][quote-nick]Strassbruden2016 skrev 2016-05-28 12:23:28 följande:[/quote-nick]

    Hoppas du hitta ringen. Och lycka till idag

    [/

    Jag hittade ringen tillslut det var sonen som flyttat på den..

    Dagen var helt fantastisk.

  • Äldre 29 May 13:28

    Då var man gift..

    Dagen var helt fantastisk. Den gick lite för fort. Vi hade dock lite otur med vädret precis när vi skulle fotograferas då det började regna men det gick bra ändå. Men mitt hår blev lite förstört...

    Till alla som väntar på sin stora dag vill jag säga att njut varenda minut för dagen går otroligt snabbt. Och nervös behöver man inte heller vara ????

  • Äldre 29 May 14:20
    Helle skrev 2016-05-29 13:28:40 följande:

    Då var man gift..

    Dagen var helt fantastisk. Den gick lite för fort. Vi hade dock lite otur med vädret precis när vi skulle fotograferas då det började regna men det gick bra ändå. Men mitt hår blev lite förstört...

    Till alla som väntar på sin stora dag vill jag säga att njut varenda minut för dagen går otroligt snabbt. Och nervös behöver man inte heller vara ????


    Grattis. Skönt ringen kom fram. Det regna också när vi tig kort, sen strålande sol när vi var klara, men enligt fotografen så blir bilderna bättre med moln än strålande sol.. njut nu av livet som nygift
  • Ankan
    Äldre 30 May 07:03
    Helle skrev 2016-05-29 13:28:40 följande:

    Då var man gift..

    Dagen var helt fantastisk. Den gick lite för fort. Vi hade dock lite otur med vädret precis när vi skulle fotograferas då det började regna men det gick bra ändå. Men mitt hår blev lite förstört...

    Till alla som väntar på sin stora dag vill jag säga att njut varenda minut för dagen går otroligt snabbt. Och nervös behöver man inte heller vara ????


    Grattis! Vad kul att allt gick bra (eller nästan i alla fall). Det som strassbruden säger är sant, bilderna blir bättre med moln, regnet syns oftast inte alls på bilderna, så det blir inget "minne" på det.
    Berätta lite om du vill, vad gjorde ni, vad var ditt favoritögonblick osv Glad

    Vi håller på att påminna gästerna om osa, 1 juni vill vi veta. Nu har vi fått svar från dem mesta, bara en eller två kvar. Ikväll ska vi provsmaka bröllopsmenyn.Hindersprövningen ligger framme och den ska skickas iväg i veckan. Min mamma och jag har tillbringat hela lördagen med att sy bordsdukar. Mycket som händer och allt är så spännande!
  • Äldre 31 May 13:46

    Och efter allt planerande så var bröllopshelgen slut, men oj vilken dag! Allt överträffade våra förväntningar och vi är båda förvånade hur väl allting klaffade. Allting var perfekt och vi kom inte upp till hotellrummet förens 04.30 på morgonen.

  • Ankan
    Äldre 1 Jun 14:12
    SomethingElse skrev 2016-05-31 13:46:21 följande:

    Och efter allt planerande så var bröllopshelgen slut, men oj vilken dag! Allt överträffade våra förväntningar och vi är båda förvånade hur väl allting klaffade. Allting var perfekt och vi kom inte upp till hotellrummet förens 04.30 på morgonen.


    Vilka fina bilder! Stort grattis! Skönt att ni hade en sån bra dag.
Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)