• Anonym (längt­ar)
    Äldre 22 Jan 12:07
    295459 visningar
    1436 svar
    +2
    1436
    295459

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Äldre 11 Dec 09:18
    Brudpar2016 skrev 2015-12-10 20:09:06 följande:

    Hej allesammans! 

    Har äntligen hittat den låt jag vill ha under min utgångsmarsch, nu återstår bara ett problem jag vet inte vart jag kan hitta noter som går att skriva ut och ge till vår kantor. Någon som möjligtvis sitter på noter till en helt ny värld (aladdinsången) :P ? 

    Vore evigt tacksam om du som ev har kunde dela med dig ! 

    Längtar så mycket nu, ha det bäst allihop! :D


    Jag har ett nothäfte med den i här hemma!! Skicka din mailadress så ska jag försöka få till något!
  • Äldre 11 Dec 09:20
    linamatilda skrev 2015-12-11 09:18:24 följande:
    Jag har ett nothäfte med den i här hemma!! Skicka din mailadress så ska jag försöka få till något!
    Brudpar2016 skrev 2015-12-10 20:09:06 följande:

    Hej allesammans! 

    Har äntligen hittat den låt jag vill ha under min utgångsmarsch, nu återstår bara ett problem jag vet inte vart jag kan hitta noter som går att skriva ut och ge till vår kantor. Någon som möjligtvis sitter på noter till en helt ny värld (aladdinsången) :P ? 

    Vore evigt tacksam om du som ev har kunde dela med dig ! 

    Längtar så mycket nu, ha det bäst allihop! :D


    Nu var jag för snabb att svara, den fanns tyvärr inte med! :( lycka till!
  • Äldre 11 Dec 09:24
    Brudpar2016 skrev 2015-12-10 20:09:06 följande:

    Hej allesammans! 

    Har äntligen hittat den låt jag vill ha under min utgångsmarsch, nu återstår bara ett problem jag vet inte vart jag kan hitta noter som går att skriva ut och ge till vår kantor. Någon som möjligtvis sitter på noter till en helt ny värld (aladdinsången) :P ? 

    Vore evigt tacksam om du som ev har kunde dela med dig ! 

    Längtar så mycket nu, ha det bäst allihop! :D


    www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp där finns det att köpa för 50 kronor :)
  • madmox­xi1177
    Äldre 11 Dec 13:10

    Kan man marchera in till Ed Sheeran - Tenerife Sea? - Spotify länk.

  • Äldre 11 Dec 13:40
    madmoxxi1177 skrev 2015-12-11 13:10:16 följande:

    Kan man marchera in till Ed Sheeran - Tenerife Sea? - Spotify länk.


    Det tycker jag verkligen man kan ha :) den är jätte fin!
  • Äldre 11 Dec 15:41

    berättade för sambons syster igår att vi ska gifta oss
    hon är helt till sig nu, och hennes första fundering var vad vi önskade oss
    vi har ju allt vi behöver och lite till... hjälp?!

  • Äldre 12 Dec 07:58
    sharkski skrev 2015-12-11 15:41:22 följande:

    berättade för sambons syster igår att vi ska gifta oss

    hon är helt till sig nu, och hennes första fundering var vad vi önskade oss

    vi har ju allt vi behöver och lite till... hjälp?!


    Vi kommer bara önska hos bidrag till vår bröllopsresa.

    Åka helikopter över New York eller äta middag på en lyx-restaurang där hade inte varit fel ;)
  • madmox­xi1177
    Äldre 13 Dec 10:59
    Loveit skrev 2015-12-12 07:58:06 följande:
    Vi kommer bara önska hos bidrag till vår bröllopsresa.

    Åka helikopter över New York eller äta middag på en lyx-restaurang där hade inte varit fel ;)
    vi tänkte göra samma. och de som verkligen vill ge ngt så får de ge oss dyra sängkläder eller ngt annat. men ja, ett "bröllopsrese"-konto och valfri summa.
    de blir asbra helt enkelt :p
  • Äldre 14 Dec 16:29

    Jag är imponerad av Skatteverket! Ca en vecka tog det för oss att få hindersprövningen. Nu känner jag mig lugn!

    Nu är det ca 2 månader kvar. På lördag ska vi provsmaka menyn, söndag besöker jag frisören för konsultation, tisdag nästa vecka ska jag till sömmerskan med klänningen och så träffar vi fotografen. Onsdag nästa vecka är det möte med prästen. Så nu måste jag bara på ett smidigt sätt försöka lirka ut mannen hur han önskar att vigseln ska vara.... Flört Hrm... trycka ner honom i soffan med ett glas whiskey och ge en nackmassage kanske?

  • Äldre 15 Dec 11:48
    Allrakäraste skrev 2015-12-14 16:29:37 följande:

    Jag är imponerad av Skatteverket! Ca en vecka tog det för oss att få hindersprövningen. Nu känner jag mig lugn!

    Nu är det ca 2 månader kvar. På lördag ska vi provsmaka menyn, söndag besöker jag frisören för konsultation, tisdag nästa vecka ska jag till sömmerskan med klänningen och så träffar vi fotografen. Onsdag nästa vecka är det möte med prästen. Så nu måste jag bara på ett smidigt sätt försöka lirka ut mannen hur han önskar att vigseln ska vara.... Flört Hrm... trycka ner honom i soffan med ett glas whiskey och ge en nackmassage kanske?


    Det var verkligen smidigt med Skatteverket. Trodde jag aldrig att det skulle vara Glad Fast det gäller förstås att man kommer ihåg att fylla i allt. Vi var smara nog att glömma det i första vända. Tyckte det var uppenbart att vi inte var släkt tydligen Flört
Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)