• Anonym (längt­ar)
    Äldre 22 Jan 12:07
    293971 visningar
    1436 svar
    +2
    1436
    293971

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Anonym
    Äldre 17 Sep 18:32
    #99

    är facebookgruppen hemlig? dvs ingen på min vänlista kan se att jag gått med?

    IIIHHHH i juni bokar vi Karlberg! känns superkul Skrattande

  • Anonym
    Äldre 20 Sep 09:18
    Anonym skrev 2014-09-17 18:32:59 följande:

    är facebookgruppen hemlig? dvs ingen på min vänlista kan se att jag gått med?

    IIIHHHH i juni bokar vi Karlberg! känns superkul Skrattande


    FB gruppen är hemlig!
  • Anonym
    Äldre 20 Sep 09:21

    FB gruppen innehåller nu bara 5 medlemmar så varmt välkomna - så blir det mera fart på där!

  • Anonym (DNJ)
    Äldre 20 Sep 10:51
    Tungan uteDet är bara bra att vara ute i god tid så att man kan minska bröllopsstress och få en väl planerad bröllop.
    Själv har bestäm mycket så ute bröllop, antal gäster, tema och annat. Vi datum har vi inte satt än, funderade på maj månad i Västerås. Dessutom har jag tom bestämd kläderna och kollat på mottagningsprogram.
  • Anonym
    Äldre 20 Sep 16:21
    Anonym (DNJ) skrev 2014-09-20 10:51:08 följande:
    Tungan uteDet är bara bra att vara ute i god tid så att man kan minska bröllopsstress och få en väl planerad bröllop.
    Själv har bestäm mycket så ute bröllop, antal gäster, tema och annat. Vi datum har vi inte satt än, funderade på maj månad i Västerås. Dessutom har jag tom bestämd kläderna och kollat på mottagningsprogram.
    Det där låter som oss, men vi har kyrka och matstället bokat!
  • Äldre 22 Sep 11:47

    hittar inte Facebookgruppen.. länk mottages tacksamt!

  • Anonym (DNJ)
    Äldre 23 Sep 16:20

    Finns det någon som ska ha utomhus bröllop?
    Vilken månad är bäst? vi gärna ha några råd, ni som bor i Västerås eller Stockholm för gärna rekommendera stället. Tack

  • Anonym
    Äldre 24 Sep 14:39
    Anonym (DNJ) skrev 2014-09-23 16:20:25 följande:

    Finns det någon som ska ha utomhus bröllop?
    Vilken månad är bäst? vi gärna ha några råd, ni som bor i Västerås eller Stockholm för gärna rekommendera stället. Tack


    Vi ska ha utomhus, både vigsel och middag.


    Alla sommarmånaderna har sina födelar och vi har svårt att välja.
    Juni- + Regnar minst - Inte lika varmt, stressigt då jag tar min examen i juni
    Juli + Varmast, många har semester - Regnar (tydlign) mest då
    Augusti + Varamare än juni, mindre regn än juli - Sommarledigheten snart slut, inte lika vamt som juli, mer regn är juni

    Tror nog det blir juli för oss, vi vill åka och resa direkt efter bröllopet samtidigt som jag måst vara hemma i tid för att (förhopningsvis) börja på ett nytt jobb.

  • Äldre 24 Sep 14:42
    Anonym skrev 2014-09-24 14:39:23 följande:

    Vi ska ha utomhus, både vigsel och middag.


    Alla sommarmånaderna har sina födelar och vi har svårt att välja.
    Juni- + Regnar minst - Inte lika varmt, stressigt då jag tar min examen i juni
    Juli + Varmast, många har semester - Regnar (tydlign) mest då
    Augusti + Varamare än juni, mindre regn än juli - Sommarledigheten snart slut, inte lika vamt som juli, mer regn är juni

    Tror nog det blir juli för oss, vi vill åka och resa direkt efter bröllopet samtidigt som jag måst vara hemma i tid för att (förhopningsvis) börja på ett nytt jobb.


    Skulle sjävklart inte vara anonymt.
  • Äldre 25 Sep 14:00

    ok, tack det låter som juni är bäst men som sagt, massa med examen och studenter. Jag tror nog att det blir är mellan juni och augusti. Trodde aldrig datum skulle vara svar att välja emellan. Tack

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)