• linda 86
    Äldre 19 Jan 12:44
    7558 visningar
    27 svar
    27
    7558

    20/7-13

    Är det någon mer som gifter sig den 20 juli?

  • Svar på tråden 20/7-13
  • Äldre 20 Jan 22:55
    #1

    Jag =) Var gifter du dig någonstans?

  • linda 86
    Äldre 21 Jan 19:23
    #2

    Vad roligt! Jag gifter mig i Torsångskyrka iBorlänge, ni då?

  • Äldre 27 Jan 19:39
    #3

    Har ar en till!...20 Juli pa Ranas slott. 
    Vi planerar en utomhusvigsel i tradgarden sa far borja be till vadergudarna snart:) 

  • linda 86
    Äldre 10 Feb 14:06
    #4

    Det är mysigt med utomhus bröllop! Men då vill man ju att det ska vara fint väder var på ett bröllop där det spö regnade alla stod med paraplyn det var inte så roligt! Hur långt har ni kommit i planeringen??

  • Äldre 11 Feb 19:24
    #5
    linda 86 skrev 2013-02-10 14:06:29 följande:
    Det är mysigt med utomhus bröllop! Men då vill man ju att det ska vara fint väder var på ett bröllop där det spö regnade alla stod med paraplyn det var inte så roligt! Hur långt har ni kommit i planeringen??
    Ja, alltid lite laskigt att planera med att vara utomhus men vi har en bra innomhus back-up losning pa samma stalle men hoppas saklart pa solsken.

    Vi har skickat ut en save-the-date och fatt svar fran alla inbjudna sa att vi vet hur manga som kommer (82pers)
    Bokat lokalen (den fixar fordrink, snittar, all mat, vin, tarta, blommor och iordningstallande av stolar och rod mattafor vigseln) Aven brollopssviten ligger dar
    Bestallt klanning och smoking
    Bokat band for kvallen och for vigseln
    bestamt vilka latar vi gifter oss till, gar ut till och ska ha under forsta dansen
    bokat naglar
    borjat skriva vara loften (vi ska skriva vara egna)
    bestman. toastmaster, brudfolje klart

    resten aterstar men det kanns som vi har gott om tid!

    Hur langt har ni andra kommit?

     
  • linda 86
    Äldre 12 Feb 15:06
    #6

    Vi har köpt klänning till mig och min dotter som ska vara brudnäbb, beställt tärnklänningar beställt blommor bokat catering bokat hotell beställt tårta bokat frisör och make bokat lokal och kyrka köpt en massa små saker

  • Äldre 3 May 13:32
    #7

    Vi gifter oss också det datumet! Hur går det för alla? nån som har nått bra bröllopstips att dela med sig av som man kanske inte tänker på?

  • linda 86
    Äldre 3 May 14:40
    #8

    Vad roligt :) det går bra för oss idag har jag hämtat våra vigselringar!! Så fina :) hur går det själv??

  • Äldre 4 May 09:26
    #9

    Det går bra, allt är klart mer eller mindre (tror jag). Nu funderar jag på fotografering av gästerna samt om jag ska göra en tandblekning eller inte :)Vad kul med ringarna, hur ser de ut?  

  • linda 86
    Äldre 4 May 22:27
    #10

    Det går inte att posta bild men är en guld ring med en större diamant som sticker upp lite och så några små diamanter på sidorna! Min m2b ska ha en vanlig slät guld ring men lite bredare än sin nuvarande förlovnings ring. Har ni köpt ringar?? Ska ni ha ett stort eller litet bröllop, vart gifter ni er?? :)

Svar på tråden 20/7-13