• tiger
    Äldre 9 Jan 22:54
    6082 visningar
    12 svar
    12
    6082

    Florist i Stockholm?

    Hej!

    Har någon ett bra tips på en florist i Stockholm, helst norrort.

    Tack 

  • Svar på tråden Florist i Stockholm?
  • Äldre 10 Jan 08:35
    #1

    Jag har Dalins blomster som gör min brudbukett och tärnbuketterna för 2500kr. Man kan kontakta honom via email. Han finns dock på greve turegatan....
    Hoppas att du hittar nån med ett bättre svar ;) 

  • tiger
    Äldre 15 Jan 12:13
    #3
    thewhytehouse skrev 2013-01-14 19:48:42 följande:

    Har lite tips. Vilket datum gifter du dig och vad hade du tänkt dig för blomsterarrangemang?


    Tyvärr är du redan uppbokat mitt datum, mailade och frågade 6/7 vill ha lite "trädgård". /Madde
  • Äldre 20 Jan 00:25
    #3

    Absolut bästa floristerna i Stockholm finns på Floristkompaniet. Johan Pettersson är i världsklass, och de andra är helt fantastiskt duktiga. Du kan inte hitta någon bättre än dem. Hör med dem! :)

  • Pyttis
    Äldre 20 Jan 10:03
    #4
    Vinröd skrev 2013-01-20 00:25:19 följande:
    Absolut bästa floristerna i Stockholm finns på Floristkompaniet. Johan Pettersson är i världsklass, och de andra är helt fantastiskt duktiga. Du kan inte hitta någon bättre än dem. Hör med dem! :)
    måste bara hålla med dig där Johan är helt otroligt duktig! haft lite "kurser" med honom när jag gick min utbildning. utan tvekan bäst ;)
  • tiger
    Äldre 20 Jan 14:19
    #5

    Man tackar, få kolla upp honom :)

  • Äldre 13 Feb 13:50
    #6

    Jag har varit i kontakt med Whyte, bor i Järfälla
    www.thewhytehouse.se/Bilderbrudparreferenser.htm och hon är jättetrevlig och har bra priser. 
    Säger du ett pris så rättar hon sig efter det verkar det som :)

    Jag ville ha med vita rosor och murgröna för cirka 500kr och det var inga problem enligt henne :)
    Hennes kontaktuppg finns på hemsidan.
     

  • SofiaM­agdale­na
    Äldre 13 Feb 18:55
    #7

    Silverdals blomsterbutik gör mycket fin tycker jag. Det är ju Norrort också. 
    Lycka till! 

  • tiger
    Äldre 13 Feb 20:51
    #8

    Tack, dom ligger väldigt nära mig, hade helt glömt bort dom.

  • SofiaM­agdale­na
    Äldre 13 Feb 22:21
    #9
    tiger skrev 2013-02-13 20:51:34 följande:
    Tack, dom ligger väldigt nära mig, hade helt glömt bort dom.
    Toppen!
  • stormh­elen
    Äldre 13 Feb 23:19
    #10

    Vilken bra tråd!


    Jag har också funderat på vilka florister som är bra i Stockholm (men i innerstan någonstans då) Tungan ute

  • SofiaM­agdale­na
    Äldre 13 Feb 23:41
    #11
    stormhelen skrev 2013-02-13 23:19:43 följande:

    Vilken bra tråd!


    Jag har också funderat på vilka florister som är bra i Stockholm (men i innerstan någonstans då) Tungan ute


    Lite otippat men blomsterbutiken i Östermalmstorgs tunnelbana är riktigt bra, Jag var inne och pratade brudbukett med dem och fick väldigt bra bemötande. Kanske kan vara något :)
  • stormh­elen
    Äldre 14 Feb 00:07
    #12
    SofiaMagdalena skrev 2013-02-13 23:41:19 följande:
    Lite otippat men blomsterbutiken i Östermalmstorgs tunnelbana är riktigt bra, Jag var inne och pratade brudbukett med dem och fick väldigt bra bemötande. Kanske kan vara något :)

    Jag handlade i den en del när jag arbetade på Östermalm.


    Men har inte tänkt på att den finns, haha. Tungan ute


    Ja man kan ju alltid kolla. Solig

Svar på tråden Florist i Stockholm?