• Tokig
    Äldre 27 Dec 10:34
    2507 visningar
    4 svar
    4
    2507

    Tips på hotell i Paris, max 1500 kr/natt?

    Jag behöver hjälp med hotell i Paris. Jag har aldrig varit där så jag har svårt att "lokalisera" mig och bestämma var som är "bäst att bo".

    Jag behöver därför tips på hotell för max 1500 kr per natt, frukost ska helst ingå. dubbelrum för två vuxna.

    Helst nära till en Hop on Hop off- busshållsplats.

    Framförallt nära till mysiga fik och restauranger och möjlighet att bara sitta och "titta på folk".

    TACK!!!

  • Svar på tråden Tips på hotell i Paris, max 1500 kr/natt?
  • Tokig
    Äldre 27 Dec 22:21
    #1

    Puffar

  • Pillan
    Äldre 27 Dec 22:46
    #2

    Nu har jag bara varit i Paris en gång men kan försöka hjälp till att söka. Har ni bestämt vilka datum ni ska åka? Lättare att söka och få rätt pris om man vet datum... :)

  • Pillan
    Äldre 27 Dec 22:51
    #3

    Detta verkar ligga bra till och har fått bra recensioner, jag fastnar för stilrena hotell när jag söker. Vad gillar ni? sv.hotels.com/hotel/details.html&pn=1&ps=47&tab=description&destinationId=504261&searchDestination=Paris&hotelId=282581&arrivalDate=4-4-2013&departureDate=5-4-2013&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description

  • Tokig
    Äldre 28 Dec 08:22
    #4
    Pillan skrev 2012-12-27 22:51:32 följande:
    Detta verkar ligga bra till och har fått bra recensioner, jag fastnar för stilrena hotell när jag söker. Vad gillar ni? sv.hotels.com/hotel/details.html?pa=47&pn=1&p...[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previ ousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#des cription
    Tack. Det är framförallt läget som är det viktiga. Inte för långa avstånd. Eller åtminstone väldigt väldigt enkelt att ta sig med kollektivtrafik.
Svar på tråden Tips på hotell i Paris, max 1500 kr/natt?