• Isabel­le123
    Äldre 12 Nov 05:42
    2010 visningar
    1 svar
    1
    2010

    hjälp! vad ska vi göra?

    Vi ska gifta oss i juni och vill så klart åka på bröllopsresa efter MEN frågan är då... Vi har två barn , en som är 4 år (fyller 5 i aug) och en på två år (blir 3 år i slutet av okt) vi vill ha med barnen på resan.

    ska vi åka i september till alcudia i spanien? då är minsta dottern "bara" två år och får inte vara med i bamse klubben (så att mamma och pappa får lite avkoppling) utan då är vi med dom hela tiden.

    eller..

    vänta och åka i  slutet av oktober början på november till teneriffa och då ha barnen på bamseklubb 3 timmar per dag som erbjuds medans jag och min man får lite tid för oss själva.

    vi vill ju åka där det är varm och skönt.. i okt/nov är medeltemp 23/24 grader i teneriffa. samtidigt vill vi inte flyga så långt med våra barn så karibien är uteslutet.

    hoppas vi kan få lite råd av er!

  • Svar på tråden hjälp! vad ska vi göra?
  • charlo­ttev
    Äldre 12 Nov 06:30
    #1

    Helt ärligt så tycker jag att barnen är för små för att gå till bamsekklubben,speciellt den yngsta. Vill man ha egen tid så tycker jag att det är bättre att åka på en mini weekend och lämna barnen hos någon dom är trygga hos. Men det är min personliga åsikt

Svar på tråden hjälp! vad ska vi göra?