• Äldre 7 Nov 10:47
    3526 visningar
    11 svar
    11
    3526

    I morgon 8 November blir jag fru <3

    I morgon blir jag som sagt fru...det är såå spännande och lite nervöst såklart! Vi vigs på Arlanda med våra kära 14 bröllopsgäster närvarande. Sedan bär det av med allihop till Prag över helgen. Vi bor på ett 4-stjärningt hotell mitt i stan och äter middag på Restaurang Barock....vi ser så fram emot morgondagen och hela helgen tillsammans med våra närmaste denna weekend i Prag.


     


    Vår planering:


    Vigsel i kapellet på Arlanda


    Mingel med Champagne och snittar som vi tar med oss och serverar i ett rum brevid.


    Avresa med Czech Airlines


    Ankomst transport till hotellet med en förbeställd Hummer Limousin med plats för alla


    Drink i baren innan avresa till restaurangen


    4-rätters middag och kaffe & avec


    Resten av helgen är mer eller mindre oplanerad då det är lite olika för de som är med, en del har varit i Prag tidigare medans det är första gången för en del. Alla väljer att göra vad de vill under dagarna och sedan samlas vi och äter tillsammans på kvällarna


    Önskar er andra lycka till med er planering och ert kommande bröllop


     


     

  • Svar på tråden I morgon 8 November blir jag fru <3
  • PiaB
    Äldre 7 Nov 10:53
    #1

    Ååh vad mysigt det låter! Det pirrar i magen som om det är jag som ska gifta mig när jag läser det. Önskar er all lycka och hoppas det blir så fantastiskt som det låter


  • Tokig
    Äldre 7 Nov 11:11
    #2

    Grattis! Njut av dagen!

  • Äldre 7 Nov 11:13
    #3
    Tokig skrev 2012-11-07 11:11:34 följande:
    Grattis! Njut av dagen!
    Tack det ska vi definitivt göra!
  • Äldre 7 Nov 11:15
    #4
    PiaB skrev 2012-11-07 10:53:59 följande:
    Ååh vad mysigt det låter! Det pirrar i magen som om det är jag som ska gifta mig när jag läser det. Önskar er all lycka och hoppas det blir så fantastiskt som det låter
    Ja det är så härligt!! ...man blir ju så himla "med" när andra berättar och planerar sina bröllop Tack för lyckönskningen...å jag har verkligen inte tid att sitta här!! Ha ha...nu får jag sätta fart!
  • Äldre 7 Nov 12:15
    #5

    Låter som ett fantastiskt upplägg! Grattis och lycka till {#emotions_dlg.flower}

  • Äldre 7 Nov 12:21
    #6

    Grattis och lycka till! Hoppas att ni kommer få en underbara resa :)


  • Äldre 7 Nov 12:32
    #7
    Victoria F skrev 2012-11-07 12:15:24 följande:
    Låter som ett fantastiskt upplägg! Grattis och lycka till {#emotions_dlg.flower}
    Tack!!
  • Äldre 7 Nov 12:33
    #8
    daniiel skrev 2012-11-07 12:21:45 följande:
    Grattis och lycka till! Hoppas att ni kommer få en underbara resa :)
    Tack!!
  • Jonna1­983
    Äldre 7 Nov 12:33
    #9

    Åh gratulerar!


    Precis en månad senare gifter vi oss och på måndagen efter åker vi till just Prag på bröllopsresa. Femstjärnigt hotell bokat mitt i stan.


    Jag satt precis igår och tittade på limousiner, tyckte kanske att en Hummer var i största laget för 2 personer. Även om M2B skulle älska det.


    Stort lycka till och ha en underbar resa!


    121208 säger J+A ja.
  • L och J
    Äldre 7 Nov 12:47
    #10

    Åh va härligt!! Grattis, trevlig resa!

  • Äldre 7 Nov 12:55
    #11

    Låter helt fantastiskt!!! Ha så kul!! Och glöm inte att fotas på Karlsbron (Karlovy Most)... Flört

Svar på tråden I morgon 8 November blir jag fru <3