• Caro
    Äldre 21 Oct 13:23
    4207 visningar
    9 svar
    9
    4207

    Midsommarbröllop 2013

    Hej, Vilka gifter sig nästa midsommar? Caro

  • Svar på tråden Midsommarbröllop 2013
  • Merild­a
    Äldre 29 Jan 20:26
    #1
    Caro skrev 2012-10-21 13:23:08 följande:
    Hej, Vilka gifter sig nästa midsommar? Caro
    Nu till midsommar eller nästa? Skrattande
  • Tuvest­am
    Äldre 3 Feb 12:25
    #2

    Vi gifter oss till midsommar :)

  • Äldre 14 Mar 19:50
    #3

    Hej! Vi gifter oss på midsommardagen nu i år :) hur går det med planeringen för er?

  • Annica­70
    Äldre 14 Mar 19:58
    #4

    Vi gifter oss oxå på midsommardagen 2013. Planeringen går faktiskt rätt bra. inbjudningar är skickade,Klänning beställd, festprogram är färdiga. Vigselprogrammen är nästan färdiga. Jag känner mig rätt lugn än så länge. Ni då?

  • galen2­012
    Äldre 15 Mar 20:48
    #5

    Vi gifter oss midsommardagen 2013. :) Inbjudningarna är ute. Osa 30/4. Ringarna är hämtade för en v sedan och klänningen är bestämd. Inte länge kvar nu så stressen har börjat dyka upp.. Letar fortfarande dukningsinspiration. :)

  • Gabiri­ella
    Äldre 27 Mar 15:41
    #6

    Jag gifter mig också på midsommarafton i år!
    Vi blev tillsammans på midsommarafton för fem år sedan=)

  • froll
    Äldre 28 Mar 15:56
    #7

    Hej, vi gifter oss på midsommarafton. Vi träffades också på en midsommarfest. Jag upplever att vi är sena med det mesta så jag känner mig lite stressad.

  • Gabiri­ella
    Äldre 30 Mar 17:00
    #8

    Hur långt har ni kommit då froll? Vi var ute väldigt långt innan. Bokade kyrkan i augusti, skickade alla inbjudningarna i januari med OSA sista mars! Köpte kostym i februari och min klänning kom i torsdags:) Kockarna har gjort menyer och fotograf/musik är bokat. Vi har dock både kockar, fotografer och musiker i vår umgängeskrets så vi har fått mycket hjälp därifrån! Nu känns det mest som om jag sitter och tullar tummarna! Vill verkligen ha något att göra, men jag har redan planerat allt 100 ggr!

  • froll
    Äldre 30 Mar 22:12
    #9

    Gabriella, vi har vissa sakert klart. Dock så har vi haft svårt att få någon som vill vara värd. Jag har haft motigt med smink och frisyr, men nu har jag nog hittat dom. Vi har en fotograf som inte skickar avtal så vi får börja om och leta... Eftersom det är midsommar så känner jag att personer som skall anlitas så bör bindas upp rätt tidigt. Vad har ni andra för erfarenhet av detta?

Svar på tråden Midsommarbröllop 2013