• madele­nes
    Äldre 19 Oct 20:49
    11016 visningar
    29 svar
    29
    11016

    Tips på bra fotograf i Uppsala/Stockholm?

    Vi letar för fullt efter en fotograf som ska fota och följa oss hela dagen. Vi gifter oss mellan Uppsala och Stockholm och då är det ju praktiskt om fotografen är från antingen Uppsala eller Stockholm.
    Tycker om när bilderna känns ljusa och sedan ska fotografen kanppt märkas av gästerna Glad 

    Så, har ni några tips, någon favorit? 

  • Svar på tråden Tips på bra fotograf i Uppsala/Stockholm?
  • Äldre 20 Oct 10:28
    #1

    Tipsar om Angelica Klang! Jätteduktig och fick iaf mig att slappna av ordentligt (vilket inte är lätt, hatar att fotograferas!) när jag fotades för en sak!
    http://fotografangelicaklang.se/ 


  • pillap­illa
    Äldre 21 Oct 11:01
    #2

    Tipsar om jnsvision.net, tar drömska bilder!

  • Äldre 21 Oct 11:49
    #3

    Jag tipsar om våran fotograf Malin Norlén hon hittas på www.malin-fotograf.com jag är jätte förtjust i hennes bilder och hon var inte alls dyr med tanke på vad man kommer att få.

  • Pebble­s
    Äldre 21 Oct 19:31
    #5

    subclip.se hade vi och fotografen Anna är super go!


    Loves it!
  • Äldre 23 Oct 12:38
    #6

    Hej! Jag kan rekommendera Sara Ravid (www.sararavid.com)! Fantastiska bilder, superproffsig, prisvärd och dessutom jättesympatisk! Skulle jag gifta mig igen är hon mitt självklara val! :)

  • Äldre 23 Oct 20:49
    #8

    www.higwall.com

    Han utgår från Stockholm men jobbar över hela sverige.
    Vi hade med honom ner till vår bröllopshelg på Öland och han förevigade vår helg på ett helt otroligt sätt. Han fångade varenda litet ögonblick på ett magiskt vis!

     

  • Äldre 23 Oct 21:41
    #9
    +1

    Ganska dyr, men värt varje krona:

     http://smallpigart.se/


  • marrie­d observ­er
    Äldre 24 Oct 11:12
    #11
    Janne skrev 2012-10-24 00:03:26 följande:
    Ingen som vill se dina skitbilder !!!! Jag ska se till att din mail fylls med spam !!
    ???

    Du kanske kan försöka vara lite konstruktiv om du är av åsikten att Gibsten inte är en bra fotograf (själv har jag ingen aning).
  • Aniara­4
    Äldre 24 Oct 11:31
    #12

    Tips: Om man ogillar ett inlägg, t.ex. för att man tycker det innehåller reklam, så är det väldigt dumt att citera det. Chansen är god att inlägget tas bort, men iom att det har citerats i ett annat inlägg finns det ändå kvar, med kontaktuppgifter och liknande. Bättre att bara anmäla inlägget.

  • Carrol­ainen
    Äldre 24 Oct 16:51
    #11

    Jag skulle oxå vilja tipsa om Malin Norlen. Hon är helt fantastisk. Vi hade henne hela dagen och kvällen och hon lyckades tassa runt på middagen och festen och ta bilder när man minst anade det. Hon är grym! Otroligt lättsam att ha att göra med och många fina bilder blev det! :)
    Hon ska helt klart få ta bebisbilder på vår lilla när den kommer senare i vår.

Svar på tråden Tips på bra fotograf i Uppsala/Stockholm?