• Äldre 18 Oct 13:42
    9279 visningar
    33 svar
    33
    9279

    Behöver du piffas upp? Berätta och vinn nya Aqua Cooling Powder!



    Artisten Kayo är aktuell med smink hos Make Up Store, men också
    här på Bröllopstorget.  SoligFör att tävla om tre exemplar av nya Aqua Cooling Powder från Make Up Store ska du berätta för oss varför just du behöver piffas upp!
    Berätta i tråden varför du behöver "piffas upp" och skriv en kort motivering till varför du vill vinna det svalkande pudret.

    Läs också Kayos bästa sminktips här:
    http://www.brollopstorget.se/Mode/1.1804716-Kayo:-Sa-lyckas-du-med-brudsminkningen

    Tävlingen pågår t.om midnatt den 24/10 och tre lyckliga vinnare plockas ut av en jury från Bröllopstorget.

    Lycka till!
  • Svar på tråden Behöver du piffas upp? Berätta och vinn nya Aqua Cooling Powder!
  • FruNov­ember
    Äldre 18 Oct 14:27
    #1

    Jag gifter mig nu i november, och vi vet väl alla hur trött och glåmig man kan känna sig på hösten? :-P jag är rädd om min hy och vill inte sola i solarium, försöker istället ta hand om min hy genom att tillföra massor med fukt, och äta nyttigheter som frukt och grönt.. Så, som en extra hjälp inför vår stora dag skulle jag bli superglad om jag vann ett Aqua cooling powder

  • Äldre 18 Oct 14:36
    #2

    Duschad i kräks och med bajs överallt, behöver jag piffas och det tusenfalt. 
    Nybliven mamma helt utan tid behöver produkter som ger lite frid. 


  • Johann­asandb­erg
    Äldre 18 Oct 14:40
    #3

    Puuh.. ja.. var skall jag börja?
    I april 2011 fick vi reda på att vi skulle få vårt första barn... under graviditeten blev jag en helt annan människa. Huden, lystern osv i ansiktet försvann. Jag har provade alla möjliga krämer, puder och smink men kände mig ändå inte fin under graviditeten.. så jag började med klassikern... Diadem och osminkad.. I december 2011 kom våran dotter Elin... (som är det bästa som hänt) men.. Då blev det ännu värre. jag försökte komma tillbaka till den "pigga johanna" och sminka mig och "piffa till".. utan några vidare resultat. Jag har provat isadora, nivea och några andra märken, men ändå får jag inte "piffen" .. så slutade försöka.. efter det har min sambo friat.. vi gifter oss den 121212 kl 12 .. jag har gått ner 25 kg vilket är 16kg mer än vad jag gick upp under graviditeten.. jag tränar, äter antioxidanter, rengör med krämer osv.. MEN har fortfarande inte hittat DET med den "extra piffen".. Jag behöver detta. är otroligt nervös och rädd att inte vara fin på min dag, både före och efter.. Vill hitta mitt JAG igen.. vill prova något nytt.
    Ge mig chansen att vinna piffen, jag vet att Aqua cooling powder kommer göra det!

  • Äldre 18 Oct 15:10
    #4
    {#emotions_dlg.flower} efter en rejäl förkylning med sjukskrivning som följd väntar nu en höftoperation med 3 månaders sjukskrivning till.. kanske detta skulle piffa mig lite!
  • Emmali­nnea
    Äldre 18 Oct 18:03
    #5

    Efter att ha varit hemmamamma i 2,5 år badat i spyor och blöjor varenda dag, min minsta på 10 månader slutade kräkas förra veckan tillslut :)  Älskar mina småttingar men nu skulle jag behövas piffas upp lite :)  

  • Aniara­4
    Äldre 18 Oct 19:06
    #6

    På bröllopet var jag snygg och fräsch
    men nu har jag blivit en trött gammal fruga
    Tittar mig i spegeln och tänker "äsch,
    han älskar mig ändå, det får duga".

    Maken jobbar ju alltid, han
    och på mitt jobb träffar jag ingen.
    Vad gör det då att jag är plufsig och dan
    och inte får på mig ringen?

    Men när jag kommer med kassen från ICA
    och kliver in i vår upplysta hiss
    händer det att jag råkar kika
    i spegeln som ger mig en stenhård diss.

    För ärligt talat är jag inte så glammig,
    ansiktet skuggas av påsar och veck.
    Ömsom blank och ömsom flammig
    och näsan lyser röd och käck.

    Så kanske vore det ändå kul
    att piffa upp sitt stackars fejs?
    Säkert känner man sig mindre ful
    med detta nya grejs!

  • Äldre 18 Oct 21:15
    #7
    Aniara4 skrev 2012-10-18 19:06:01 följande:
    Toppen Skrattande

    Det där kan man ju inte klå men man kanske kan ha turen att vara en av de tre i alla fall...

    Jag ogillar höstrusk, regn och kyla
    Det får mig nästan att som hunden yla
    Varje gång vi går ut och går
    Kryper kylan ända ut i mina tår

    På jobbet ska jag ju inspirera
    Men tror inte jag kan det mera
    Hösten stal mina rosor på kinden
    Håret ser ut som fågelboet på vinden

    Ett kylande puder kanske underverk gör
    Jag kollar på Kayo hur hon borsten för
    Tänk om man kan återskapa sommarens lyster
    Bara tanken på det gör mig yster

    När jag i spegeln tittar en clown jag ser
    Tack vare den röda näsan förkylningen ger
    Som tur är så kommer ju snart haloween
    Den dagen kan jag ju känna mig fin
  • Aniara­4
    Äldre 18 Oct 21:42
    #8
    Chicita skrev 2012-10-18 21:15:07 följande:
    Toppen Skrattande

    Det där kan man ju inte klå men man kanske kan ha turen att vara en av de tre i alla fall...
    Ha ha, inte illa!
  • Äldre 21 Oct 21:21
    #9

    Har som gömt mig i mitt förhållande i nästan fyra år å ha inte alls brytt mig om hur jag sett ut,
    men nu när min sambo lämnat mig så skulle jag behöva lite uppifning.
    Få va lite snygg & känna mig riktigt fin
    inte för att jag vill träffa nån ny.
    Men för att få vara fin nu i höst mörkret & att få lite lyx.

    Så ska jag våga mig ut nån helg med tjejerna så detta skulle vara det jag behöver,
    har inte vart ute på krogen på 4år.
    Har bara vart hemma med barnen typ

    Skulle bli så glad om jag blev vald Solig

  • Little­Animal
    Äldre 22 Oct 12:00
    #10

    Jag behöver verkligen piffas opp, har det tungt på jobbet där jag sitter 5-8 timmar framför datorn och torkar ut och om jag inte sitter framför datorn är jag mest i byggdamm...

    När jag kommer hem  till den underbara  blivande mannen ser jag mest ut som ett torkad grästuva.. håret risigt och huden både trött och torr..
    Min blivande förtjänar att ha en fin fästmö även på vardagar.

Svar på tråden Behöver du piffas upp? Berätta och vinn nya Aqua Cooling Powder!