• Hittat­Nemo
    Äldre 16 Oct 18:33
    11695 visningar
    28 svar
    28
    11695

    Erfarenhet av 21diamonds.se?

    Har hittat en helt underbar sida med en ring jag helt enkelt inte kan glömma. :)
    Nu vill jag kolla med er om det är någon som har erfarenhet av sidan och om man vågar
    beställa därifrån? www.21diamonds.se heter den.

  • Svar på tråden Erfarenhet av 21diamonds.se?
  • Äldre 28 Nov 14:52
    #1

    Den sidan kan jag sitta och kika på i timmar! Har hittat min drömring där jag oxå! Tycker det är synd att de inte har ringar för män dock.
     

  • Sara Anders­son
    Äldre 22 Jan 14:56
    #2

    Hej,

    Jag hittade denna linken på Trustpilot och det ser ut som en riktigt bra sida! :)

    www.trustpilot.se/review/21diamonds.se

     

  • Mimavi­be
    Äldre 22 Jan 15:43
    #3

    Åh det där verkade ju riktigt bra.. Jag har hittat min förlovningsring som jag totalt förälskat mig i och ska ta o beställa den vartefter :) 

  • Äldre 22 Jan 15:50
    #4
    HittatNemo skrev 2012-10-16 18:33:55 följande:
    Har hittat en helt underbar sida med en ring jag helt enkelt inte kan glömma. :)
    Nu vill jag kolla med er om det är någon som har erfarenhet av sidan och om man vågar
    beställa därifrån? www.21diamonds.se heter den.
    har oxå hittat min drömring där! :D 
  • Äldre 22 Jan 15:54
    #5

    får jag fråga vilka ringar ni hittat? :)

  • Mimavi­be
    Äldre 22 Jan 16:33
    #6

    Jag blev helt såld på modellen Lilly 

  • Emmali­nnea
    Äldre 22 Jan 16:45
    #7

    Älskar den sidan ahr beställt därifrån många gånger och det går supersnabbt. Kundservice är KANONBRA! 

  • Äldre 22 Jan 17:47
    #8
    Mimavibe skrev 2013-01-22 16:33:41 följande:
    Jag blev helt såld på modellen Lilly 
    den var fin! :D jag tycker om många, men gillar nog mest violet^^ med vit safir eller topas och typ.. rubin eller granat i mitten. ev. diamant. men jag är inte så noga med att alla ska vara diamant. ^^ topas eller safir ser nog diamantaktiga ut tycker jag, och de är billigare oxå^^  i vitt guld eller silver.. 

    vad har du för förlovningsring? :) 
  • Mimavi­be
    Äldre 22 Jan 20:33
    #9
    filibustern skrev 2013-01-22 17:47:47 följande:
    den var fin! :D jag tycker om många, men gillar nog mest violet^^ med vit safir eller topas och typ.. rubin eller granat i mitten. ev. diamant. men jag är inte så noga med att alla ska vara diamant. ^^ topas eller safir ser nog diamantaktiga ut tycker jag, och de är billigare oxå^^  i vitt guld eller silver.. 

    vad har du för förlovningsring? :) 
    Om det är mig du frågar om förlovningsring så är det den som kommer bli min förlovningsring =) 
    Så är det ju bara nästa projekt kvar,hitta en passande ring till sambon =)  
  • Äldre 23 Jan 09:00
    #10
    Mimavibe skrev 2013-01-22 20:33:21 följande:
    Om det är mig du frågar om förlovningsring så är det den som kommer bli min förlovningsring =) 
    Så är det ju bara nästa projekt kvar,hitta en passande ring till sambon =)  
    ah ok ^^ ja det var ju det då :P
Svar på tråden Erfarenhet av 21diamonds.se?