• Angeli­caSTHL­M
    Äldre 7 Oct 19:22
    3343 visningar
    8 svar
    8
    3343

    Morgongåva till honom - hjälp!

    JAg vill gärna ge min blivande en morgongåva...vet inte vad bara...behöver hjälp!


     


    Han fick ett fint allbum med avklädda bilder av mig när han fyllde 40 år. Så det är redan förbrukat...klockor skulle han aldrig sätta på sig om det inte var i prisklassen över 40 000 kr...så det går också bort. När det kommer till smycken så tycker han att det enda en man ska ha på sig är en ring och en snygg klocka....å det har han ju redan. HAn fick ett attling halsband i födelsedagspressent som han älskar men då behöver han ju inga fler...


     


    Har ni några andra tips? Jag behöver hjälp!! Vill ju verkligen ge honom nått fint och personligt men det står helt still!! I need help!!!

  • Svar på tråden Morgongåva till honom - hjälp!
  • Äldre 7 Oct 19:27
    #1

    Jag klippte av en bit hår och gjorde ett armband med hår och läder sammanflätat som jag gav till min man i morgongåva. Vi sa att det inte skulle vara så dyrt och det blev väligt personligt.

  • Äldre 7 Oct 19:54
    #2

    Hmm... Har han inte fått den bästa gåvan redan?
    Han har ju fått dig till sin fru Flört 

  • Äldre 7 Oct 21:20
    #3

    Du kan göra ett album av ert liv ihop. Välj ut massor av bilder på er, båda fina, fula, roliga och märkliga och beställ tex genom postfoto och skriv något personligt vid varje bild. Tex kan man göra en saga om er tid ihop med tillhörande bilder. Billigt, men kräver mycket tid, tanke och kärlek. "Det var en gång.." Och det är väl fint att det hela sluter i ert bröllop med texten "Så levde de lyckliga alla sina dagar. Här kan man ju ha en sida där man till samman hittar sin favoritbild från bröllopet och klistrar in. 

    Jag gör faktisk en powerpoint presentation till min älskling som han ska få när det är nio månader kvar till vårt bröllop, alltså på förstkommande lördag. Jag säger alltid att jag älsker han mer och mer för varje dag. Och att när jag tror att det inte går att älska någon mer, så går det tydligen ändå. Så jag har skrivit hur många dagar vi har varit ihop och att jag vill bruka rästen av mitt liv på att låta honom veta hur mycket jag älskar honom och varför. Så har jag lite över 100 bilder med tillhörande text på varför jag älskar honom. Vissa blir svåra, så det kan vara: "För att du kan ha denna minen", det blir mycket internhumor och det blir många klyschor. Så har jag i tillägg en hel lista för att göra upp för alla dagar som inte fick en tillhörande bild. Här gäller det att vara kreativ..  


  • Kottha­re
    Äldre 7 Oct 22:13
    #4
    yavanna81 skrev 2012-10-07 19:27:24 följande:
    Jag klippte av en bit hår och gjorde ett armband med hår och läder sammanflätat som jag gav till min man i morgongåva. Vi sa att det inte skulle vara så dyrt och det blev väligt personligt.
    What? Skojar du?
  • Kottha­re
    Äldre 7 Oct 22:16
    #5

    Gillar han att piffa till sig kanske ett lyxigt rak-set kunde vara något? 

    http://www.grooming.se/kategorier-1/produktpaket/the-gentry-grooming-co-4-piece-shaving-set.html 

  • BlåAug­ustibr­öllop
    Äldre 8 Oct 03:06
    #6

    Jag gav min man en slipsnål i guld. Beställde den från samma guldsmed som gjorde våra ringar, så slipsnålen har samma mönster/utförande som våra ringar. Hade eget guld, så det blev itne så dyrt. Solig

  • MalinL­arsson
    Äldre 8 Oct 09:31
    #7

    Jag beställde en akvarellmålning på mig och min man. Vi är intresserade av konst båda två så det blev personligt och samtidigt inte jättedyrt.

  • Äldre 8 Oct 10:41
    #8
    MalinLarsson skrev 2012-10-08 09:31:52 följande:

    Jag beställde en akvarellmålning på mig och min man. Vi är intresserade av konst båda två så det blev personligt och samtidigt inte jättedyrt.


    Förlåt att jag kapar tråden lite, men vart köpte du den här? Har du någon bild på den? Mycket intressant
Svar på tråden Morgongåva till honom - hjälp!