• goli
    Äldre 7 Oct 13:27
    1418379 visningar
    3377 svar
    3377
    1418379

    Orientaliskt bröllop

    Hej!

    Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

    Välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

    Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

    Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

  • Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • Äldre 17 Nov 23:50
    kitkät skrev 2012-11-17 23:49:22 följande:
    Alltså, jag känner mig knäpp! Sitter här i min ensamhet och skrattar själv framför en datorskärm åt era kommentarer!  Hoppas ingen granne ser mig genom fönstret. Det måste se väldigt dumt ut! 
    You and me both! Som tur är så e inte min fästman här, han e i Sverige på besök. Så jag sitter o skrattar gott åt allt!
  • Äldre 17 Nov 23:59

    Haha goli, det är ju nästan ännu värre - att sitta ensam i ett rum och skratta. Om din fästman var där hade du kunnat låtsas att det var honom du skrattade med, för att känna dig mindre knäpp! 

  • Äldre 18 Nov 00:00

    Föresten, brukar ni inte sova vid den här tiden? Jag jobbar oftast natt nuförtiden, så jag har vänt på dygnet.  

  • Äldre 18 Nov 00:01

    Ensam eller inte, känner mig alltid knäpp! Ibland när jag e ute o går själv o råkar tänka på ngt roligt så kan jag börja skratta rakt ut. Får alltid lika konstiga miner av folk runtomkring. Men det e jag van vid, hahahha!

  • Äldre 18 Nov 00:02

    visste inte ens att det var så sent! Har pluggat under dagen och nu sitter jag o kollar på repriser av Grey's Anatomy. Men jag tror Pagnie har somnat, har inte hörts av på ett tag... HALLÅ PAGNIE! VAR ÄR DU?

  • Äldre 18 Nov 00:04
    goli skrev 2012-11-17 23:44:11 följande:
    Hahaha! Det har jag gjort ju, Pagnie, nu får du faktiskt ta o skärpa dig o hänga med lite bättre... Skrattande Ni sjuksyrror ska alltid vara så seeeega...
    haha okej då. bara lite seg. men hallå ursäkta mig? vi sega? sjuksyrrorna alltså? du vi förbereder alla patienterna långt innan läkaren ens funderat på att dom fanns där. ;)
  • Äldre 18 Nov 00:05

    Ja, det verkar så. Jag har precis börjat titta på Grey's Anatomy, från säsong 1. Har aldrig följt den serien tidigare, men nu när jag jobbar natt så brukar jag ta med mig ett USB-minne med några avsnitt och glo på under nattpasset. 

  • Äldre 18 Nov 00:06

    hallå tat lugnt va ;) jag är kvar. jag sover alltid sent för övrigt. men jag håller på att prata avel på en av mina vovvar. ;) så mina tankar far iväg lite då och då

  • Äldre 18 Nov 00:07
    Pagnie skrev 2012-11-18 00:04:43 följande:
    haha okej då. bara lite seg. men hallå ursäkta mig? vi sega? sjuksyrrorna alltså? du vi förbereder alla patienterna långt innan läkaren ens funderat på att dom fanns där. ;)
    haha, ok skönt att du inte tog åt dig! Nej, ni syrror e bäst! Sjukvården hade aldrig funkat utan er, helt seriöst. Plus att vi läkare har mkt att lära oss av er! Glad
  • Äldre 18 Nov 00:08
    kitkät skrev 2012-11-18 00:05:58 följande:
    Ja, det verkar så. Jag har precis börjat titta på Grey's Anatomy, från säsong 1. Har aldrig följt den serien tidigare, men nu när jag jobbar natt så brukar jag ta med mig ett USB-minne med några avsnitt och glo på under nattpasset. 
    men hallå är ni så efter va? greys anatomy is the shit. senaste avsnittet kom ut igår och jag har legat och kollat på det jag och min påse med polly. älskade serie. :D men det finns ju såååå många bra ju.
    dock så stör dom mitt pluggande. jävla skit alltså. men vad ska man göra. beroendeframkallande ju. Ser alla jävla tjejserier eller har sett.
    oc, one tree hill, desperate housewives, greys anatomy, 90210 och gossip girl. jag är en riktigt girly girl nu känner jag.
Svar på tråden Orientaliskt bröllop