• Äldre 26 Sep 13:18
    5375 visningar
    26 svar
    26
    5375

    Höstbilder- tävla och vinn!



    Nu råder det inga tvivel- sommaren som kom av sig har övergått till höst!
    Härligt, blött och plaskigt må hända men alla vackra färger är väl en klar bonus?

    Ladda upp din höstbild i tråden!
    Skriv kort och berätta vad du tycker om hösten!

    Du är då med och tävlar om smycken för 500:- från Bubbles & Luxury
    www.bubblesluxury.se

    Tävlingen pågår t.om midnatt 3/10 och vinnaren meddelas här i tråden

    Lycka till!! Solig
  • Svar på tråden Höstbilder- tävla och vinn!
  • Äldre 26 Sep 13:26
    #1

    Är det en bild per person som gäller? :)

  • Äldre 26 Sep 15:26
    #2

    Hösten är min absoluta favoritårstid! Tiden på året då alla kurar ihop sig, rår om varandra och ofta tar nya, stora steg i livet, med nya utbildningar, boenden eller arbeten.
    15 september fick jag och min man äntligen säga JA till varandra. Så denna höst kurar vi ihop oss och njuter av livet som nygifta!
    Denna bild på mig har en vännina tagit i Vita Bergsparken förra året då höstlöven var som vackrast. 



     
  • Äldre 26 Sep 17:02
    #3
    daniiel skrev 2012-09-26 13:26:15 följande:
    Är det en bild per person som gäller? :)
    Det går bra med flera bilder.
  • Äldre 27 Sep 01:26
    #4

    Jag fullkomligt älskar hösten, trots att jag vanligtvis är sjuk i flera månader så är det min favoritårstid. Kylan i luften, regnet som kan dyka upp när som helst och de mörka och dimmiga kvällarna är otroligt mysiga. Man kan kura upp i soffan med en bra bok eller film, dricka en kopp te och bara känna lugnet. Dagarna som kan vara väldigt klara, solen som värmer och alla vackra höstfärger är fantastiskt härligt. Då kan man passa på att ta en härlig promenad med hunden, åka ut i skogen eller storstäda gården efter sommaren :)

    En hösttur i skogen, där kan man hitta lite allt möjligt, men den här söta lilla grodan blev en favorit.



    Och när det är dags att städa gården, så är det tur att man har en dotter till hjälp :)


    Även om hon helst hoppar och leker i högarna :)

  • Grodpr­insens brud
    Äldre 28 Sep 20:15
    #5

    Min äldste son förra hösten. Jag älskar den här bilden!



  • Äldre 29 Sep 20:45
    #6



    Jag gillar hösten och dess vackra färger, rött, gult, grönt och orange, - kan nog inte bli så mycket finare än så!
    Att man dessutom får mysa ner sig i soffan med hela familjen med massor av tända ljus gör ju inte direkt hösten sämre

  • Äldre 29 Sep 23:36
    #7


    Min ena katt Esse låter sig fotograferas ute i höstlöven...
  • Äldre 29 Sep 23:39
    #8

    (råkade tycka på posta innan resten kom med)


    Jag tycker hösten har sin charm på samma sätt som alla dom andra årstiderna. Men till skillnad mot våren (som e bäst på slutet) så är hösten vackrast i början..innan stormar river ner alla löven från träden och lämnar dom nakna kvar...

  • Äldre 1 Oct 10:19
    #9

    Hösten är inte min favoritårstid när man ser till att kylan börjar komma - och mina leder börjar göra ont.
    Men å andra sidan är det väldigt vackert och mysfaktorn är hög...

    Braskaminen kan användas som ljuskälla under ett av dom obligatoriska strömavbrotten. Även om man inte tänder i själva kaminen...



    Rådjuren var bara en noslängd från hunden. Och han var ytterst upprörd över att han inte fick gå ut och tugga lite på dom.


    Det tuffa döskalletäcket som matte sydde Glad och som är den absoluta favoriten i täckeshögen, är skönt att ha på sig på en promenad i höstluften


    En vacker hösthimmel fotad från bussen på väg hem från jobbet


     
  • Äldre 1 Oct 12:06
    #10

    Har en till bild förresten Glad
    Tog den för ca 5 minuter sen. Hunden älskar när vi eldar i kaminen.
    Han brukar hämta pinnar ute och släppa dom framför kaminen och be oss att elda och sen vill han ligga nära nära och bli en riktig "hot-dog"
    Jag fattar inte att han inte bränner sig eller grillar sina organ eller nåt



     
Svar på tråden Höstbilder- tävla och vinn!