• thisti­me
    Äldre 24 Sep 22:22
    2130 visningar
    10 svar
    10
    2130

    Sommar 2014 startar lite smått sin planering..

    Flera som ska skrida gången fram sommaren 2014?
    Vi har börjat prata lite, känner att vi Inte hinner planera till nästa sommar samt få ihop pengar.
    Vi vill inte ta lån så vi ska spara allt, emn vill samtidigt inte snåla, så ja då fick det bli ett år senare :)

    Fler som är igång?

  • Svar på tråden Sommar 2014 startar lite smått sin planering..
  • KimSB
    Äldre 24 Sep 22:31
    #1

    Vi ska också gifta oss sommaren 2014 :) 

  • Äldre 24 Sep 22:31
    #2

    Hej! Vi ska också gifta oss 2014, fast på hösten. Har inte bestämt än om det blir i september eller oktober. Så jag kanske kan få vara med i denhär tråden ändå? =)


     


    Vi har väl samma grej, just att vi inte hinner spara pengar till nästa år så då får det bli 2014. =)


     


    Har ni börjat planera nåt än eller har ni precis bestämt att det blir bröllop? =)

  • thisti­me
    Äldre 25 Sep 07:11
    #3

    Klart du får vara med :) Vi är precis i startgroparna, förlovade oss för en månad sedan , men nu ska vi börja lite smått med dom stora sakerna Vart vi vill gifta oss, festlokal, gäster och budget :) Planeringen är ju halva nöjet och jag är en riktig planerarmänniska :) Vet ni hur ni vill gifta er? Jag har redan varit gift en gång, men denna gång känns det mer "på riktigt" :)

  • thisti­me
    Äldre 25 Sep 07:12
    #4

    Ah vad kul Kim, har ni börjat planera?

  • Äldre 25 Sep 08:59
    #5

    Kul med fler 2014-brudar. Det finns en tråd här som ni får vara med i om ni vill: www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4197369.html


     


    Vi kommer gifta oss i september 2014, på våran årsdag. Om allt går som planerat, vilket inte alls är säkert. Jag tycker dock att det är skönt att börja planera redan nu så man vet att man hinner få ihop pengar och så vidare. :)

  • Äldre 25 Sep 09:37
    #6

    Vi har typ bestämt vart vi skulle vilja gifta oss och sen färgerna, som ska vara höstfärgerna. Jag har slipat lite på gästlista. Haha, vi bestämde att vi bara skulle bjuda närmaste släkten, mor o far föräldrar, föräldrasyskon och deras barn och sedan vänner. men ändå har vi kommit upp i närmare 100 pers. Min släkt är fetstor!


     


    Sen har jag börjat kika på klänning, kommer nog beställa från ett "kina företag". Även killens outfit har vi bestämt hur den ska se ut med färger och så =)


     


     


     

  • CarroR­ikard
    Äldre 25 Sep 10:40
    #7

    Hej! vi siktar också på 2014 men vi ska gifta oss utomlands på en strand, vi ska bara bestäma vilket land.

    Jag har också tittat på klänning och tror att jag vet men det e ju lIIte tid kvar så får nog vänta..

  • KimSB
    Äldre 25 Sep 21:06
    #8

    Ja, änligen är det vår tur ;) Som jag längtat.

    Jag jobbar ju med att planera andras bröllop, så har bara smygstartat lite med vårt. Känner att jag är ganska kräsen och krävande ;)
    Har svårt att hitta den perfekta lokalen till att festen på...

    hur gifte du dig förra gången thistime?  :) 

  • thisti­me
    Äldre 27 Sep 11:43
    #9

    hej hej vi håller oss till gruppen "blivande fruar 2014" :)

  • eml33h
    Äldre 27 Sep 12:09
    #10

    Jag undrar en sak..
    Hur i hela friden orkar man planera så långt i förväg utan att bli galen av längtan?!
    Vi började planera i augusti å gifter oss nu i mars men det känns ju som hundra år till dess!
    För att inte tala om att hålla intresset uppe, först och främst från m2b..
    Ni är duktiga!

Svar på tråden Sommar 2014 startar lite smått sin planering..